خبرگزاری کار ایران

مهدیزاده: ما و تراکتورسازی باید هوای همدیگر را داشته باشیم/ نیم نگاهی به سهمیه داریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۰۱

مدافع ماشین سازی در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.

احمد مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ماشین سازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام می‌دهیم. نیم فصل دوم را با دو برد شش امتیازی شروع کردیم و این دو پیروزی اوضاع ما را در جدول سرو سامان داده است و امیدوارم با همین دست فرمان جلو برویم و به رتبه‌های بالاتر برسیم.

وی در مورد بردهای ماشین‌سازی با حداقل اختلاف گل و به اصطلاح بردهای اقتصادی تیمش گفت: ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه خلق می‌کنیم و اگر بازی‌ها را دیده باشید حق‌مان بود با اختلاف گل بیشتری ببریم ولی متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداریم. با این حال باز هم خدا را شکر به 3 امتیاز رسیدیم.

مدافع راست ماشین سازی در مورد تغییرات این تیم در نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد: بازیکنان خوبی جذب تیم شدند که رفته رفته هماهنگ‌تر می‌شوند و اوضاع تیم هم به مرور با حضور آنها بهتر خواهد شد. پیمان بابایی و احمد موسوی هم بازیکنان خوبی بودند که از جمع ما جدا شدند ولی آقای مهاجری به خوبی نقاط ضعف را در نقل و انتقالات برطرف کرده و تیم هم به بازیکن وابسته نیست.

مهدیزاده در مورد هدف ماشین‌سازی در فصل هجدهم گفت: ما هدف‌مان حضور در نیمه بالای جدول است ولی اگر بتوانیم هرچه رتبه بالاتری بدست بیاوریم بهتر است و حتی اگر فرصت پیش بیاید نیم نگاهی به سهمیه داریم ولی واقعاً کار سختی است. تیم ما مهره اسمی کم دارد ولی یک تیم خوب و هماهنگ هستیم و امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای ما بیافتد.

وی در مورد جابجایی بازیکنان بین ماشین‌سازی و تراکتورسازی عنوان کرد: این اتفاق بین دو تیم که در یک شهر هستند طبیعی است و باید هوای همدیگر را داشته باشند. شما نگاه کنید همین فصل بین سپاهان و ذوب آهن چند بازیکن جابجا شدند و فکر نمی‌کنم ایراد خاصی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز