خبرگزاری کار ایران

فشارسنج امرن؛ از قابلیت‌های این برند پرطرفدار تا آخرین قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۵۴

وجود فشارسنج در هر خانه‌ای، مخصوصا خانواده‌های دارای افراد مسن کاملاً ضروریست. این دستگاه کوچک ولی کاربردی، افراد را از احتمال بروز حملات قلبی-که مهم ترین نشانه آن نامنظم شدن ضربان و بالا یا پایین بودن فشار خون است- آگاه می کند.

به همین دلیل است که علاوه بر لزوم خرید فشار سنج، نیاز است تا از اصلی‌ترین معیارهای خرید فشارسنج دیجیتال اطلاع داشته باشید. یکی از پرطرفدار ترین برندها، فشار سنج امرن می باشد که از مهم ترین دلایل محبوبیت آن به طور خلاصه می توان به کیفیت بالا و امکانات کاربردی آن اشاره کرد. به همین منظور در این گزارش، به مهم ترین ویژگی های فشارسنج Omron اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا بهتر است اشاره کنیم که انواع فشارسنج به سه دسته دیجیتال، عقربه ای و جیوه ای تقسیم بندی می شوند که مورد آخر یعنی جیوه ای، به دلیل خطرات پخش جیوه که مسمومیت زاست، چندان مناسب استفاده خانگی نخواهد بود.

مدل‌های دیجیتال به چند دلیل محبوبیت بالایی دارند. در ابتدا دقت بالا و خطای نسبتاً کم در مقایسه با مدل های دیگر است که آن ها را به مدل هایی قابل اعتماد تبدیل کرده است. بعلاوه اینکه اکثر مدل های دیجیتال مجهز به حافظه ای هستند که قابلیت اتصال به کامپیوتر دارد. از این رو با بررسی تاریخچه ضربان و فشار خون محاسبه شده، می توان از احتمال وقوع حملات قلبی آگاه شد. به عنوان مورد آخر هم باید گفت که با استفاده از فشار سنج های دیجیتال، نیاز به فرد دومی برای محاسبه فشار وجود ندارد، پس افراد می توانند به تنهایی هم این کار را انجام دهند.

فشارسنج امرن؛ از قابلیت‌های این برند پرطرفدار تا آخرین قیمت‌ها

ویژگی فشارسنج های امرن

  1. مناسب برای افراد مسن: نکته مهم در انتخاب و بررسی فشارسنج های Omron، مربوط به بیشتر بودن یک سری مشخص از محصولات این کمپانی در ایران به نام سری M می باشد که همگی از نوع دیجیتالی بوده و کار کردن با آن ها بسیار آسان است. از داشتن علائم با رنگ های مشخص در صورت نرمال بودن فشار خون گرفته تا اعداد و نوشته های بزرگ و خوانا بر روی صفحه نمایش که برای افراد مسن بسیار قابل توجه می باشد.
  2. کیفیت بالای مدل های بازویی: این کمپانی معروف دارای هر دو نوع از محصولات مچی و بازویی در تولیدات خود می باشد، اما محصولات بازویی آن طرفداران بیشتری دارد. بعلاوه مدل های بازویی دارای دقت بسیار بیشتری نسبت به نوع مچی هستند که شاید دلیل محبوبیت این نوع از مدل ها باشد، ولی از لحاظ عملکردی تفاوتی با هم ندارند.
  3. حافظه قوی: فشار سنج های تولیدی برند Omron دارای حافظه ی داخلی با ظرفیت بالایی هستند که توانایی حفظ داده های مربوط به تست های قبلی را تا دفعات بالا و حتی تا صدها بار در خود دارند. همچنین استفاده از یک دستگاه برای بیش از یک نفر نیز با توجه به حجم بالای حافظه داخلی این دستگاه امکان پذیر شده است.
  4. ابعاد مناسب: فشارسنج های امرن دارای ابعاد کوچک و ظریفی هستند که قابلیت حمل و استفاده در مکان های مختلف و بخصوص در هنگام سفر را فراهم می کند. از طرف دیگر تولیدات Omron را به جای اتصال به آداپتور، می توان با باتری نیز مورد استفاده قرار داد. این مورد همان دلیلی است که استفاده از این محصول را در سفرها آسان می کند.
  5. سازگاری با اندام چاق و لاغر: بسیاری از افراد چاق که فشار خون بالا دارند، دور بازوی بیشتری نسبت به سایر افراد دارند. این موضوع در فشارسنج های جدیدتر Omron مثل سری M6 Comfort در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در بسیاری از برندهای معروف، مورد بی توجهی قرار گرفته است، اما استفاده از کاف فنری تدبیری است که محصولات جدید کمپانی Omron را در این بخش متفاوت کرده است.
  6. علائم هشدار دهنده: داشتن علائم هشدار از دیگر امکاناتی است که برای کاربران فشار سنج امرن فراهم شده است. در صورت بالا و پایین بودن فشار خون در افراد و یا حتی نامنظم بودن ضربان قلب، دستگاه علائم هشدار را نشان می دهد.

برترین برندهای فشارسنج موجود در بازار از جمله فشارسنج امرن ، فشار سنج بیورر، ایزیلایف و سایر برندها را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل ملاحظه کنید. زنبیل یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که با ایجاد تجربه‌ای خوب از خرید اینترنتی برای مشتریان خود توانسته است با کمترین تبلیغات ممکن، جای خود را در میان مردم کشور باز نماید.

فشارسنج امرن؛ از قابلیت‌های این برند پرطرفدار تا آخرین قیمت‌ها

در فروشگاه اینترنتی زنبیل شما علاوه بر امکان خرید آنلاین با بهترین قیمت فشار سنج به بالاترین خدمات پس از فروش فروشگاهی در کشور نیز دسترسی دارید. ده روز گارانتی خرید در کنار چتر حمایتی زنبیل، تضمین کننده آرامش خیال شما از یک خرید آنلاین لذتبخش می‌باشد. جهت مشاهده‌ تنوع کامل فشارسنج‌های بازار با بهترین قیمت فشارسنج امرن ، قیمت فشارسنج بیورر و سایر برندهای معتبر به وبسایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز