خبرگزاری کار ایران

الیزابت وارن:

ممکن است رئیس‌جمهور فعلی تا انتخابات ۲۰۲۰ زندانی شده باشد/ ترامپ نشان‌دهنده نظامی مشکل‌دار است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۲۱

سناتور دموکرات ایالت ماساچوست گفت که رییس‌جمهوری کنونی آمریکا شاید تا انتخابات بعدی زندانی شده باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «الیزابت وارِن» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، امروز-دوشنبه- گفت که احتمال دارد «دونالد ترامپ» تا سال ۲۰۲۰ زندانی شده و فرد آزادی نباشد.

وارِن در اولین سخنرانی در راستای کمپین انتخاباتی‌اش گفت: «وقتی به سال ۲۰۲۰ برسیم، دونالد ترامپ شاید حتی رییس‌جمهور نباشد. در واقع شاید او حتی فرد آزادی نباشد».

وی در ادامه از توئیت‌هایی که ترامپ منتشر می‌کند، انتقاد کرده و آنها را حاوی مضامین نژادپرستانه و مبتنی بر نفرت‌پراکنی دانست.

وارن همچنین از حامیان خود خواست به اظهارنظرهای ترامپ اهمیتی نداده و به تک‌تک اقدام‌هایی که وی انجام می‌دهد، واکنش نشان ندهند.

سناتور ایالت ماساچوست به تحقیقات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا درباره ترامپ،‌ کمپینش و نزدیکانش اشاره کرده و گفت که باید دید نتیجه این تحقیقات چه می‌شود.

این سیاستمدار آمریکایی گفت که دونالد ترامپ تنها مشکل آمریکا نیست بلکه نشان‌دهنده نظامی مشکل‌دار است.

این اولین بار است که وارِن، به عنوان یک نامزد ریاست‌جمهوری، مستقیما از ترامپ نام برده و او را هدف حمله‌های خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز