خبرگزاری کار ایران

وزیر اسبق اطلاعات:

شهدا جامعه و ملت ما را مدیریت می کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۹۳

حجت الاسلام حیدر مصلحی گفت: همه ما مدیون شهدا و حضورشان در جامعه هستیم و شهدا جامعه و ملت ما را مدیریت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی یکشنبه شب در یادواره شهدای روحانی مازندران در مسجد جامع نکا افزود:

شهدای روحانیت پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس در دفاع از ولایت هستتد و اکنون هم در دفاع از حرم تلاش دارند و بیش از 4هزار شهید روحانی در دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد.

وی گفت: تعداد شهدای روحانیت در بالاترین رتبه است و شهدای والایی را در قشر خود تقدیم کرده و از هر 1000نفر روحانی 40شهید تقدیم انقلاب شد و اقشار دیگر 4شهید از هر یکهزار نفر تقدیم انقلاب کردند.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: روحانیت در رزم پیشگام بودند و باید بدانیم برای انقلاب در دوران مختلف هزینه شد و اکنون شهدا زنده اند و ما را مدیریت می کنند.

مصلخی گفت: زنده بودن شهدا زنده بودن خاص است و راهشان را مدیریت می کنند و در راس آنها سیدالشهداست و اینکه در اربعین 25میلیون نفر به زیارت می روند؛ مدیریت است.

وی بیان داشت: این مدیریت امام حسین(ع) است که موجب استمرار راهش شده است.

وی با اعلام اینکه در دوران دفاع مقدس امام حسین علیه السلام هم جنگ و سربازان را مدیریت کرد؛ یادآور شد: شهدای ما امروز بر همه مسائل کشور مدیریت دارند و شرح صدر دارند و سر بزنگاه می آیند.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: در طول چهل سال ترورها و توطئه های فراوان انجام شد و 17هزار شهید ترور داریم و 200هزار شهید دادیم و بلید در ادامه راه شهدا استوارتر از قبل بایستیم و حرکت کنیم.

مصلحی اظهار کرد: تحریم های امروز با دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و امروز شما ملت بزرگ ایران با دستان دانشمندان و فرزندان این مرز و بوم، موشک های آمریکا را با خطر مواجه کرده اید.

وی افزود: در گذشته ملت ما برای گرفتن سیم خاردار در جنگ تحمیلی در تحریم بود و امروز به دست خود موشک می سازیم و نیازی به آنان نداریم.

وزیر اسبق اطلاعان در ادامه با اعلام اینکه دشمن با برنامه در انقلاب ما وارد و نفوذی کرد؛ گفت: از برنامه های دشمن بالارفتن قیمت دلار بود و نباید راحت از کنار آن بگذریم و باید مطالبه گری کنیم؛ نارضایتی عمومی برنامه دیگر دشمن بود و ایجاد چالش برای کل نظام از برنامه های دیگر دشمن در براندازی نظام بود.

مصلحی افزود: ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی در تمام دوران انقلاب هوشمندانه وارد عمل شده و اکنون هم در چهلمین سال انقلاب باید با تصمیم گیری درست، تهدیدهای دشمنان را نقش بر آب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز