خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک مطرح کرد:

مسؤولان باید دین خود را به انقلاب ادا کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۵۱

فرماندار شهرستان آبیک گفت: همه مسؤولان دستشان در سفره انقلاب است و اگر مسؤولان شهرستان آبیک مسؤولیتی پذیرفته‌اند باید دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور عصر امروز در نشست صمیمی با سردار نوعی‌اقدم مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت و بازسازی سوریه، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهر آبیک، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان و جمعی از مسؤولان شهرستان و خواهران نخبه بسیجی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: مدافعان حرم برای امنیت، آسایش و آرامش مردم دور از خانواده‌ها و هزاران کیلومتر از ایران اسلامی و مرزهای به رسمیت شناخته شده از خودگذشتگی و ایثار کرده‌اند و جان خود را نثار کرده‌اند.

وی افزود: فداکاری و ایثار مدافعان حرم منشأ برکات فراوانی برای نظام و کشور شده و به‌رغم کید و مکر دشمنان و تمام فضاهای مسموم تبلیغاتی شاهد صلابت و اقتدار نظام در دنیا و منطقه خاورمیانه هستیم. در تمام اعصار از ایران اسلامی به نیک‌نامی یاد شده که این نیک‌نامی در تاریخ ماندگار شده است.

احمدپور اضافه کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با پختگی و صلابت با فجر فاطمی در حال سپری شدن است که از نشانه‌های عنایت الهی به نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: سردار نوعی‌اقدم با توجه به اینکه از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ازمدافعان حرم است به جای گذراندن دوران بازنشستگی و استراحت و تفریح نظام رامتعلق به خود می‌داند و به پاس خون ریخته شده حدود 300 هزار شهید پای انقلاب، جان در طبق اخلاص گذاشته و در خدمت به نظام و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام عظمای ولایت تلاش کرده و گام برمی‌دارد.

این مسؤول تصریح کرد: همه مسؤولان دست‌شان در سفره انقلاب است و اگر مسؤولان شهرستان آبیک مسؤولیتی پذیرفته‌اند باید دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: مردم و مسؤولان شهرستان‌آبیک بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن با تمام آرمان‌های انقلاب و نظام تجدید میثاق کرده و یاس و ناامیدی را بر چهره دشمنان می‌نشانند. 40 سال اخیر تمام گرد و غبارهای محدود را سپری کرده‌ایم که از این پیچ تاریخی هم عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز