خبرگزاری کار ایران

قاسمی‌نژاد: از هوادارانمان تشکر می‌کنم/ وظیفه من گلزنی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۴۲

مهاجم تیم پدیده در مورد دیدار با استقلال خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امین قاسمی نژاد در پایان دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. از هواداران بابت حضور در ورزشگاه تشکر می‌کنم این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم.

وی افزود: رقابت بسیار سخت شده است. استقلال، تراکتورسازی، پرسپولیس و سپاهان شرایط بسیار خوبی  دارند و رقابت سختی وجود دارد. نگاهمان به بالای جدول نیست و ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

هافبک پدیده در ادامه در رابطه با قضاوت داوری اظهار داشت: در این مورد نظر ندهیم بهتر است اما در دو صحنه در محوطه جریمه بازیکن ما سرنگون شد که باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی عنوان کرد: الان تمرکز ما روی لیگ و بازی با نفت آبادان است. جام حذفی بعد از بازی با نفت است و ابتدا به دنبال نتیجه مقابل نفت هستیم.

قاسمی‌نژاد در مورد اینکه این روزها کمتر گلزنی کرده است، گفت:‌ وظیفه من گلزنی نیست. من وینگر هستم در تیم ما کسی به دنبال آقای گلی نیست و به دنبال برد تیم هستیم.

وی در مورد جدایی محمدرضا خلعتبری از پدیده اظهار داشت: از جدایی خلعتبری ناراحت هستیم. متاسفانه او رباط پاره کرده است. امیدوارم بتوانیم جای خالی خلعتبری را پر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز