خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه خروجی‌های پست برق پونک قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۴۱

طی مراسمی و با حضوراستاندار قزوین، پروژه خروجی‌های پست برق 63.20 پونک قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین و دیگر مسؤولان استان، پروژه خروجی‌های پست برق 63.20 پونک قزوین افتتاح شد که در پنج هزار و 118 متر شبکه 20 کیلوولت جهت توسعه فیدرهای برق شهرستان قزوین و کاهش خاموشی‌ها در مواقع عادی و بحران احداث شده است.

کابل‌کشی فشار متوسط زمینی پروژه مذکور به طول 795 متر، احداث شبکه فشارمتوسط هوایی تمکداره به طول 942 متر و احداث شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره به طول دو هزار و 597 متر است.

تقویت شبکه فشار متوسط از تکمداره به دو مداره به طول 784 متر است که هزینه آن 4 میلیارد و 20 میلیون  ریال از اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تامین شده که مقدار 4 فیدر از 12 فیدر پست 63 در حال استفاده است که 6 فیدر هم در آینده نزدیک اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید بهادیوندچیگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: پس از احداث پست 63 کیلوولتی پونک قزوین خروجی‌ها از پست خارج شده و نقاط مختلف را تغذیه می‌کند که از مهم‌ترین کارهای زیرساختی شرکت نیروی برق برای ایجاد مانور است.

وی افزود: این پست منطقه دانشگاه آزاد اسلامی و بیمارستان و نقاط دیگر را پوشش می‌دهد و حدود 795 متر کابل‌کشی 20 کیلوولت صورت گرفته است.

این مسؤول ادامه داد: پروژه پست 63 کیلوولتی با حداقل هزینه انجام شده است و در خصوص مشترکان بالادست اتوبان هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: مرکز پرتودهی به 12 مگاوات برق نیاز دارد که از خطوط انتقالی که از شمال اتوبان عبور می‌کند، باید فیدری مجزا کشیده شود که مشکلی در این زمینه نداریم و با پست جدید رینگ می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز