خبرگزاری کار ایران

کهکشان تراکتور به دنبال سلطه بر لیگ هجدهم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۱۱

هرچند تراکتور با وجود این برد در جدول جهشی نداشت و در رده چهارم باقی ماند، ولی فاصله‌اش با پدیده و سپاهان را کمتر کرد و امیدوار است با ادامه این روند آرام آرام به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

به گزارش ایلنا، فاصله این تیم با پرسپولیس، مدافع و مدعی اصلی قهرمانی که دیروز پدیده را شکست داد تنها پنج امتیاز است و برای این تیم پرمهره دست‌نیافتنی نیست.

تراکتور پنجره زمستانی شلوغی داشت و نه تنها لیکنز روی نیمکت جانشین تقوی شد که درون زمین هم چهره‌های جدیدی به تیم پیوستند. تراکتورسازی که در این فصل چند ملی‌پوش و خارجی مطرح جذب کرده را باید تیم کهکشانی لیگ نامید، هرچند برخی ستاره‌ها در این بازی غایب بودند و این کهکشان قرار است آرام آرام تکمیل شود.

اکبر ایمانی، خرید جدید تراکتور مقابل نفت نخستین بازی‌اش را با پیراهن این تیم تجربه کرد و با تصمیم لیکنز در ترکیب اصلی بود. آنتونی استوکس هم که در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت را به نوعی می‌توان یک خرید جدید دانست و خیال لیکنز را در خط حمله راحت می‌‌کند. مهاجم ایرلندی هرچند در این بازی گلی نزد، ولی در هفته‌های آینده فرصت دارد به آمار 8 گل زده در نیم فصل اول اضافه کند.

مهم‌ترین خرید تراکتور، کوین کنستانت این بازی را با لباس شخصی تماشا کرد. او که در میانه اردوی کیش به تمرینات اضافه شد، هنوز شرایط بازی ندارد و لیکنز می‌خواهد او را زمانی به زمین بفرستد که کاملا آماده باشد. او مشهورترین بازیکن خارجی است که به لیگ برتر ایران آمده (اگر از تاریبو وست که بازی نکرد بگذریم) و حضورش در ترکیب تراکتور جذابیت مسابقات این تیم را بیشتر می‌کند.

زوج دژاگه - شجاعی که به هماهنگی خوبی رسیده‌اند، در این بازی درخشید و اضافه شدن کنستانت می‌تواند تعادل مرکز زمین تراکتور را بیشتر کند. فعلا این نقش به ایمانی سپرده شده و لیکنز می‌تواند در ادامه از هر دو هافبک یا یکی از آنها جلوی خط دفاع استفاده کند.

به این جمع سوگیتا را هم باید اضافه کرد که زننده یکی از گل‌های تراکتور بود و در اوج آمادگی و بدون حاشیه کاملا در خدمت تیم است.

تراکتورسازی حالا تیم کامل و متنوعی دارد و دست لیکنز برای انتخاب ترکیب و برنامه تیمش کاملا باز است.

تراکتور هفته آینده برای بازی با نساجی به قائمشهر سفر می‌کند و در هفته سوم دور برگشت باید آماده میزبانی از استقلال شود. بازی مقابل آبی‌های تهران که در بازی رفت به برتری سه بر صفر رسیدند، محک خوبی است تا عیار تراکتور برای قهرمانی  مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز