خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

تالار«احسان» شهر قیدار افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۴۷

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تالار«احسان» امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، داوود قاسملو معاون بهره وری و اقتصادی اوقاف و امورخیریه استان زنجان در خصوص پروژه تالار احسان‌شهر قیدار گفت: پروژه تالار از سال 93 در زمینی به مساحت 817 مترمربع آغاز شد.

قاسملو به توقف 2 ساله ساخت این پروژه به دلیل مشکلات ایجاد شده اشاره کرد و گفت: زیربنای این پروژه 2450 مترمربع است و برای ساخت آن 3 میلیارد و 900 میلیون تومان از عواید موقوفات قیدار نبی هزینه شده است.

وی ارزرش فعلی این پروژه را 7 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تمام مصالح به کار رفته در ساخت این تالار از مصالح به روز بوده است.

این مقام مسئول به دیگر امکانات این تالار اشاره کرد و گفت: سیستم به کار رفته در این تالار به گونه ای است که تا 48 ساعت آبرسانی در صورت قطع آب انجام می شود.

قاسملو با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی 62 میلیون تومان تصفیه خانه فاضلاب در این پروژه تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه هیچگونه پسآب زیست محیطی ندارد.

معاون بهره وری و اقتصادی اوقاف و امورخیریه استان زنجان همچنین به پروژه پیامبر اعظم هم به عنوان یک پروژه تجاری با 270 مترمربع مساحت اشاره کرد و گفت: فضای اداری 800 مترمربع در نظر گرفته شده و هشت باب مغازه با 10 دهنه در اختیار مستاجرین قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز