خبرگزاری کار ایران

ثبات دلار در پی چشم‌اندازها نسبت به نرخ بهره

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۳۳

قیمت دلار امروز -چهارشنبه- در مقایسه با ارزهای رقیب نزدیک به بالاترین سطح در دو هفته گذشته ثابت ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، نرخ دلار امروز- چهارشنبه- به دنبال شکست طرح «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای غافلگیری دلالان همزمان با تمرکز بازارها بر چشم‌انداز آینده سیاست پولی نزدیک به بالاترین سطح در دو هفته گذشته ثابت ماند.

شورای پولی بانک مرکزی آمریکا و بانک مرکزی اتحادیه اروپا هشدارهایی را در زمینه سیاست پولی در روزهای اخیر پیش‌بینی کرده‌اند؛ به ویژه این‌که توقف افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا بازار را بسیار غافلگیر کرده است.

یورو در حرکت خارج از چارچوب نرخ یک دلار و ۱۳ سنت تا یک دلار و ۱۵ سنت که در سه ماهه اخیر جریان داشته، شکست خورده است.

دلار استرالیا با یک و نیم درصد کاهش در برابر دلار آمریکا، بیشترین کاهش روزانه در سال جاری میلادی را تجربه کرده است.

دلار در بازار کلی ارز، همزمان با تمرکز سرمایه‌گذاران بر بیانیه‌های آمریکا در مقابل ارزهای رقیب به بالاترین سطح در دو هفته گذشته رسید.

پوند انگلیس نیز به دنبال کاهش شب گذشته، روند نزولی را در پیش گرفته و این ارز انگلیسی پس از افت شدید اندکی بهبود پیدا کرد.

پوند استرلینگ نیز به دلیل بیانیه‌های ضعیف همراه با گفت‌وگوها درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حدود ۷ صدم درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز