خبرگزاری کار ایران

گل‌های به یاد ماندنی پرسپولیس به پدیده؛ با طعم اندوه و حسرت

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۷۳

تیم‌های پرسپولیس و پدیده از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و پدیده از هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. تقابل شاگردان برانکو و گل‌محمدی اولین دیدار این دو تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر است که تداعی کننده لیگ پانزدهم و اتفاقات آن سال لیگ است.

در لیگ پانزدهم و در هفته اول لیگ برتر تیم پدیده با رضا مهاجری رودروی پرسپولیس برانکو قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تشاوی دو بر دو به اتمام رسیدو در این مسابقه مرحوم هادی نوروزی آخرین گل خود در لیگ برتر برای پرسپولیس را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.

در هفته اول نیم فصل دوم همان سال نیز پدیده و پرسپولیس در مشهد رودروی هم قرار گرفتند که این مسابقه هم با همان نتیجه نیم فصل اول به پایان رسید. در این مسابقه تیم پدیده دو بار از پرسپولیس پیش افتاد اما هر دو بار نتوانست از دروازه خود محافظت کند و بازی با تساوی به اتمام رسید. در این مسابقه رامین رضاییان با یک ضربه ایستگاهی دیدنی در واپسین لحظات مسابقه مانع از شکست تیمش شد.

این دو بازیکن اکنون در پرسپولیس حضور ندارند و هر کدام به یک سرنوشت دچار شدند. هادی نوروزی روز 9 مهر 94 بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. رامین رضاییان نیز پس از اختلافاتی که با برانکو پیدا کرد از این تیم جدا شد و مدتی را در اوستنده بلژیک گذراند و اکنون در تیم الخور قطر بازی می‌کند.

اکنون و در فصل هجدهم بازی رفت دو تیم در مشهد با نیتجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید و امروز دیدار برگشت این دو تیم به انجام خواهد رسید و باید ببینیم چه اتفاقاتی در این مسابقه رخ خواهد داد. 

ویدئو گل هادی نوروزی به پدیده

ویدئو گل رامین رضاییان به پدیده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز