خبرگزاری کار ایران

تاج: بازیکن سالاری در تیم ملی نداریم/ گفتند تمدید نشدن قرارداد کی روش یعنی در خواب بودن !

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۹۹

رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است در تیم ملی دیگر بازیکن سالاری وجود ندارد و یک تیم ملی منسجم و خوب را داریم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مهمان برنامه رادیو ورزش بود و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. گزیده صحبت های مهدی تاج بعد از جدایی کی روش درباره مسائل جاری، برنامه های پیش رو و اتفاقات گذشته تیم ملی در ادامه می آید:

*نباید فراموش کنیم که ما همیشه با اما و اگر به جام جهانی می رفتیم اما با کی روش دو مرتبه به صورت پیوسته به جام جهانی رفتیم. ما از یک مربی چه می خواهیم؟ صعود به جام جهانی و نمایش خوب در جام جهانی و مربی کار دیگری جز این نمی کند که این اتفاق زمان کی روش رخ داد. همچنین ما این مرتبه دو بازی مانده به آخر به جام جهانی صعود کردیم که این هم بی سابقه بود. ما تا بازی آخر گل نخوردیم و در کل نیز شکست نخوردیم که این یک فرآیند مثبت بود.

*ما بعد از 5 سال در جام ملت ها به یک تیم آسیایی باختیم و این یک نمره مثبت است.

*کی روش قابلیت فنی بالایی داشت، تیم خوبی ساخت و تحویل داد. ما قبلا می گفتیم اگر پای حیدری می پیچید، در دفاع راست جانشین نداریم اما اکنون در هیچ پستی نگران نیستیم و سرمربی ما برای انتخاب بازیکن سردرد دارد. در تیم ما دیگر بازیکن سالاری وجود ندارد و یک تیم ملی منسجم و خوب را داریم. اگر از من بپرسید حاشیه، می گویم بله و ما حاشیه داشتیم که نقاط تلخ ماجراست. همه آدم ها ضعف و قوت دارند.

*برخی تئوریسین شکست هستند و هر زمان تیم ملی شکست می خورد، می گویند چرا ما شکست خوردیم و یک نظراتی دارند و هیچ اشاره ای به امکانات و بودجه نمی کنند و همه چیز را کنار می گذارند. حرف مردم اما این است که قابل قبول است. انتقاد مردم سازنده است و سازمان یافته نیست. فکر می کنم بهترین مدیریت را انجام دادیم و بهترین دفاع را از تیم ملی انجام دادیم تا تیم ملی نتیجه مطلوبی کسب کند.

*این تیم برابر چین هم بازی کرد و اگر پرخاشگر بود چرا آن زمان اخراجی نداد؟ در گل اول تیم ما ایستاد زیرا همه تصور کردند که داور خطا گرفته است. داور دست به سوت برد و اگر بازیکن ژاپن به توپ نمی رسید، داور سوت خطا را می زد. 5 بازیکن ما خود را مشغول داور کردند اما بازیکن ژاپن توپ را سانتر کرد. آقای بیرانوند نیز که نمایش خوبی داشت، دیر خروج کرد اما فوتبال است دیگر و طبیعی است که این اتفاق رخ داده است. ما به شرایط خودمان باختیم.

*داور استرالیایی بود و اعتراض بچه ها تا انتها ادامه داشت. گل دوم نیز در پنالتی به ثمر رسید که بسیاری عقیده دارند پنالتی نبود. ولی داور 5 دقیقه بعد از گل اول، پنالتی گرفت و بازی همان شکلی شد که باید می شد و بازی به سمتی پیش رفت که دیدیم. چه کسی فکر می کرد قطر ژاپن را با 3 گل شکست دهد؟ این یک اتفاق فوتبال است.

*کی روش یک روانشناس بود و کاملا بر این موضوع مسلط بود و نباید با یک توپ که گل شد زیر سوال برویم. ما بسیاری از بازی ها را بردیم و سال ها نباختیم. باید بررسی ها دقیق باشد. ما خیلی خوب در جام جهانی بازی کردیم اما کارشناسان از قطر در مقدماتی جام جهانی ایراد می گرفتند که با بازیکنان دو ملیتی زود حذف شد. کارشناسان به ما می گفتند که قرارداد 8 ساله با کی روش ببندید و بهترین مدل، مدل کی روش است و شما خواب هستید که تمدید نمی کنید. ما به ژاپن باختیم اما 10 نفره قبل از جام ملت ها قطر را بردیم ولی در جام ملت ها قطر قهرمان شد و حالا می گویند بروید از قطر یاد بگیرید. نمی خواهم بگویم قطر بد بود یا نه اما اگه ما که با آلوچه سردیمان می شود و با کشمش گرمی می کنیم، نمی توانیم کار کارشناسی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز