خبرگزاری کار ایران

نویسنده سعودی:

تراژدی خاشقجی گذرگاه کسب منافع خدیجه چنگیز شده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۲۸

نویسنده سعودی، اقدام نامزد روزنامه‌نگار مقتول سعودی در انتشار کتابی درباره او را «جنایت وحشتناک» توصیف کرد که این تراژدی را به تجارت تبدیل می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «محمد صبح» نویسنده سعودی اقدام «خدیجه چنگیز» نامزد «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی برای انتشار کتابش درباره او را «جنایت وحشتناک» توصیف و وی را متهم کرد که پشت عنوان «نامزد خاشقجی» هویت پوچ خود را پنهان کرده و از جمله افرادی است که از زنده و مرده این روزنامه‌نگار سود می­‌برند و با این فاجعه انسانی به عنوان گذرگاهی برای کسب منافع شخصی و سیاسی خود ابراز همدردی می­‌کنند.

صبح معتقد است که خدیجه چنگیز  بر ادامه تحریک احساسات مردم و جریحه دار کردن آنها برای حفظ توجه آنها نسبت به این موضوع اصرار دارد اما به‌رغم این اصرار، پرسش­‌های فراوانی نسبت به انگیزه‌­ها و اهداف خود برانگیخته و حتی یک نفر هم انتظار نداشت که این هدف،‌ مادی باشد. اما این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر و پس از اقدام اخیر چنگیز نمی‌­توان آن را نادیده گرفت.

این نویسنده سعودی در همین راستا خطاب به چنگیز گفت: «آیا تو نمی‌­دانی که تبدیل موضوع جمال خاشقجی به یک عملیات تجاری برای آن که سودی از قبل آن ببری به مثابه ترور معنوی او و عدم احترام به یادبودش است؟»

صبح در پاسخ به پرسش خود تأکید کرد که خدیجه چنگیز این را می­‌داند اما حرص و طمع او نسبت به جمع کردن پول و کسب شهرت بر هر ملاحظه دیگری نزد او اولویت دارد.

این نویسنده سعودی خبر داد که چنگیز در روزهای آینده با این موضوع غافلگیر خواهد شد که ترور معنوی خاشقجی با تمام معیارها جنایت زشتی است که امکان بهره‌کشی دوباره از این تراژدی را از وی سلب کرده و برنامه‌های دیگر او را باطل می‌­کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز