خبرگزاری کار ایران

سفارت فرانسه در تهران:

ایران باید ساز و کاری مشابه برای اجرای کامل «اینستکس» ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۱۳

سفارت فرانسه در تهران با انتشار توییتی به اجرایی شدن ساز و کار مالی ایران و اروپا واکنش نشان داد و گفت: برای اجرای کامل اینستکس، ایران باید یک ساز و کار مشابه ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، سفارت فرانسه در ایران با انتشار توییتی در مورد اجرایی شدن ساز و کار مالی ایران و اروپا  نوشت: اینستکس تجارت با ایران را برای شرکت‌های اروپایی آسان می‌کند. «اینستکس» به شرکت‌های اروپایی امکان تجارت با ایران را می‌دهد، و مبادله پایاپای بین واردکنندگان و صادرکنندگان یک کشور واحد بدون استفاده از جریان مالی مستقیم با ایران، انجام می‌شود. ایران اکنون باید به منظور اجرایی کردن کامل اینستکس، ساختاری مشابه ایجاد کند.

صفحه سفارت فرانسه در توییتر در ادامه نوشت: توافق هسته‌ای ایران هنوز زنده است و قدرت دارد، به منظور حفظ این توافق و دفاع از منافع اروپا، فرانسه، آلمان و بریتانیا یک ساز و کار مالی  به نام اینستکس. ایجاد کردن .

فرانسه، آلمان و بریتانیا در حال کار بر روی گسترش این ساز و کار به کشورهای دیگر اروپا هستند.

در پی خروج آمریکا از برجام در سال ۲۰۱۸، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی ۱۳ گزارش، تایید کرده است که ایران به تولید سلاح اتمی دست نمی‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز