خبرگزاری کار ایران

شهرام احمدپور:

معتاد متجاهری در آبیک نداریم/پیگیر راه‌اندازی سامانه تصمیم هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۱۲

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه هیچ معتاد متجاهری در این شهرستان نداریم، گفت: پیگیر راه‌اندازی سامانه تصمیم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهرام احمدپور در دیدار با خانواده یک مددجوی دو معلولی شهرستان آبیک که به همراه علیرضا واثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین و معاون امور اجتماعی این اداره کل  و دیگر مسؤولان شهرستان آبیک صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به ساماندهی معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد، در حال حاضر هیچ معتاد متجاهری در شهرستان آبیک وجود ندارد.

وی درباره پرداخت نشدن 150 میلیون ریال شهرداری آبیک به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان آبیک افزود: در مقطعی، شاهد تغییر و تحولات در حوزه مدیریت شهری آبیک بودیم که با روی کار آمدن شهردار جدید، در حال حاضر شهرداری به ثبات رسیده و در مسیر شهری حرکت می‌کند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: افزایش نرخ طلاق در شهرستان آبیک جزء یکی از دغدغه‌های مسؤولان است و برای راه‌اندازی سامانه تصمیم هم اقدام لازم صورت گرفته و برای أخذ مشاوران این سامانه از اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک درخواست کمک شده است.

احمدپور اضافه کرد: در کمیته برنامه‌ریزی سال آینده شهرستان آبیک اعتبار مناسبی به حوزه میدریت شهری اختصاص داده می‌شود تا بتواند در مساعدت به حوزه‌های اجتماعی اعتبارات بیشتری اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز