خبرگزاری کار ایران

چطور نور اتاق پذیرایی را بیشتر کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۰۰

تابحال به این فکر کرده‌اید چطور خانه‌ای پرنور داشته باشید؟ یا اینکه نورپردازی چه تاثیری در حس و حالتان دارد؟ بسیاری از افراد به تاثیر نور در دکوراسیون خانه توجه کافی ندارند درحالیکه امروزه یکی از فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی نورپردازی است. خانه‌های تاریک و بدون پنجره ممکن است در طولانی مدت تاثیر منفی روی جسم و روح داشته باشند. آیا می‌دانید چه نوری برای کدام فضای خانه مناسب است؟ما در این مقاله سعی می‌کنیم ترفندهایی برای روشن‌تر کردن اتاق‌ها به شما ارائه کنیم تا بتوانید از سپری کردن وقت خود در محیطی دلباز و شاد لذت ببرید.

ایلنا؛ تغییر رنگ دیوارها

رنگ‌های روشن یکی از راه‌کارهای ساده و عملی برای بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دادن خانه است. رنگ‌های روشن مخصوصا رنگ سفید به دلیل منعکس کردن نور تابیده شده به آن، محیط را پرنورتر و با عمق بیشتر نشان می‌دهد. دست به کار شوید و اگر دیوارهای اطرافتان با رنگ‌های تیره و تاریک پوشانده شده است آن‌ها را روشن کنید. البته بهتر است برای این کار از یک متخصص نقاشی ساختمان کمک بگیرید.

استفاده از سقف کاذب برای سقف های بلند

برای نورپردازی از سقف کاذب استفاده کنید. نور مخفی یکی از نورهایی است که در سقف کاذب تعبیه می‌شود و فضا را به طرز ملایمی روشن جلوه دهد. قابلیت کنترل و تنظیم شدت این نورها توسط کلید دیمر نیز یکی از مزیت‌های نور مخفی است. اگر سقف محیط مورد نظر بلند است، سقف کاذب علاوه بر کاربرد تزئینی می‌تواند کاربرد عملکردی هم داشته باشد. برای این کار نیاز به طراحی سقف کاذب خواهید داشت. برای طراحی، اجرا و نصب سقف کاذب و نورپردازی سقف از طراحان داخلی و متخصصان اجرای سقف کاذب درخواست کمک و راهنمایی کنید.

استفاده از چراغ ها و لوستر های کم مصرف

در زمان خرید وسایل نورپردازی مثل لوسترها و چراغ‌ها علاوه بر ظاهر به عملکرد، میزان مصرف انرژی و نحوه پخش نور آن‌ها توجه کنید. قبل از انتخاب چراغ، در نظر بگیرید از آن چه انتظاری دارید؟ برای چه فضایی می‌خواهید از نور آن استفاده کنید؟ مثلا اگر دکوراسیون شما به سبک کلاسیک نزدیک است، استفاده از یک لوستر زیبا و کلاسیک برای اتاق غذاخوری می‌تواند فضا را برای افراد خانواده دلنشین کند. سعی کنید برای فضاها از چند منبع نور استفاده کنید. در زمان انتخاب چراغ‌ها به سبک و رنگ‌های مبلمان منزلتان توجه کنید. لامپ‌های کم مصرف نیز انتخاب عاقلانه‌ای به نظر می‌رسند و امکان نصب آن‌ها به صورت نور مخفی نیز وجود دارد. هنگام خرید و انتخاب لوازم روشنایی با طراحان نور و متخصصان نصب لوستر و چراغ مشاوره کنید و بهینه‌ترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

چطور نور اتاق پذیرایی را بیشتر کنیم؟

متخصصان استادکار در زمینه اجرای سقف کاذب و نصب چراغ و لوستر چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

طراحی و اجرای سقف کاذب کاری تخصصی و حرفه‌ای است و همزمان به دانش فنی و عملی نیاز دارد. آشنایی با متدها و متریال‌های روز از اولین مهارت‌های مورد نیاز این رشته است. متخصصان متعهد و باتجربه استادکار در زمینه اجرا و نصب سقف کاذب تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه می‌دهند. برای اطلاع از قیمت‌ها لازم است متریال مورد نظر خود را به متخصصان اعلام کنید و متخصصان استادکار پس از کارشناسی و بازدید رایگان، هزینه‌ را به صورت کاملا شفاف و دقیق اعلام خواهند کرد. همچنین برای نصب چراغ و لوستر نیز می‌توانید قبل از شروع کار خدمات مورد نیاز خود را به اطلاع متخصصان استادکار برسانید و از قیمت‌ها و هزینه‌ها مطلع شوید.

اگر شما هم به خدمات ساختمانی و منزل نیاز دارید، همین حالا می توانید به اپلیکیشن و وب سایت استادکار مراجعه کنید و سفارش خود را به رایگان ثبت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز