خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

از ژست مدیران پشت ربان های قرمز، تا بحران بی آبی در بندر امام/ کمبود زیرساخت ها و فرسودگی خطوط اصلی، عامل قطعی آب

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۶۵

آب شهر بندر امام خمینی، از روز گذشته تاکنون قطع شده و مردم را با مشکل حاد روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، قطعی مکرر آب در این شهر به موضوعی عادی و روزمره برای مردم این شهر تبدیل شده و اعتراض گسترده شهروندان نیز، تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

به گفته رئیس اداره آبفا بندر امام، "یکی از دلایل این قطعی اخیر که از روز ۱۴ بهمن ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، فرسودگی خط اصلی انتقال آب بوده است." مسئله ای که چندین دهه است بعنوان عامل اصلی قطع یا کاهش افت فشار و کیفیت آب عنوان می شود، ولی تاکنون اقدامی برای اصلاح این ایراد اساسی صورت نگرفته است.

فرسودگی خطوط از یک‌طرف و عبور خودروهای سنگین از بلوار آیت الله طالقانی به دلیل عدم وجود جاده کمربندی، از طرف دیگر، باعث شده تا این شکستگی ها به کرار اتفاق بیفتد.

صرف‌نظر از تلاش‌های بی وقفه نیروهای آبفا در اینگونه مواقع که بصورت شبانه روزی در تلاش برای رفع مشکلات هستند، بی‌کفایتی و سوء مدیریت شهری را نمی‌توان نادیده گرفت. به‌خصوص در این روزهای اخیر که مسئولان‌شهرستان با ژست‌های تبلیغاتی ربان‌های قرمز را یکی بعد از دیگری قیچی می‌کنند، واکنش‌های مردم بخصوص در فضای مجازی حکایت دیگری دارد.

بندر امام، شهری کوچک با جمعیتی نسبتا زیاد، در کنار صنایعی عظیم، بسختی روزگار سپری می کند. تغییرات مدیریتی نیز بگونه ای بوده که مدیران جدید ناکارآمدتر از مدیران قبلی انتخاب می شوند تا این مشکلات روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز