خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۱۰۷ پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۲۷

همزمان با دهه مبارک فجر، در مراسمی ۱۰۷ پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در خوزستان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به مناسبت دهه مبارک فجر روز یکشنبه 14 بهمن ماه در مراسمی از 107 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در خوزستان، شامل 380 کلاس درس با حضور استاندار و جمعی از مسئولان بهره‌برداری شد.

غلامرضا شریعتی در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که در حوزه آموزش و پرورش موفق شدیم زیرساخت‌های بهتری برای دانش آموزان فراهم کنیم؛ امسال حدود ۱۰۲۸ کلاس به بهره‌ برداری می‌رسانیم و امیدوارم در جهت عدالت حرکت کنیم و به مناطق روستایی، عشایری و کمتر برخوردار خدمات بهتری ارائه دهیم.

استاندار خوزستان افزود: بودجه نوسازی مدارس را ظرف سه سال گذشته از ۷۶ میلیارد تومان در سال ۹۵ به ۱۴۳ میلیارد تومان در سال ۹۶ و ۱۷۶ میلیارد تومان در سال ۹۷ رساندیم همچنین ۲۰ میلیارد تومان هم از بند ز برای خرید تجهیزات اختصاص دادیم که جمعا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

شریعتی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران همیشه راهگشای ما هستند و در تنگناهای مالی به کمک ما می آیند؛ از آنها بابت مشارکت در این کار بزرگ قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز