خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مدیران دستاوردهای انقلاب را برای مردم تشریح کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۰۶

مقام عالی دولت در مازندران در این جلسه با اشاره به این که دشمنان با استفاده از جریان رسانه ای به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، تاکید کرد: مدیران دستاوردهای انقلاب را در حوزه مدیریتی خود برای مردم بویژه جوانان تشریح و تبیین نمایند. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان در جلسه شورای برنامه ریزی استان، عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران از طریق رسانه ها دستاوردهای انقلاب را برای مردم تشریح کنند.

استاندار مازندران، اظهار داشت: تاکنون برخی از مدیران دستگاههای اجرایی در حوزه خود خوب عمل کردند، ولی همچنان تعداد زیادی از مدیران در این حوزه وارد گود نشدند.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: این در حالیست که باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای نظام به خصوص برای جوانان تبیین شود تا آنها در جریان عملکرد نو دستاوردهای نظام قرار گیرند.

حسین زادگان افزود: در شرایط فعلی تعداد زیادی از رسانه های خارجی به دنبال ناکارآمد نشان دادن عملکرد نظام جمهوری اسلامی هستند و ما باید از جریان موثر رسانه ای برای پاسخگویی به مطالبات مردم و تبیین دستاوردهای بزرگ نظام بهره گیری کنیم. 

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به ضرورت عمل به تصمیمات، بیان داشت: مصوبات شورای برنامه ریزی از طریق کارگروهی پیگیری می شود.

حسین زادگان ادامه داد: این کارگروه میزان اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی را احصاء و ابلاغ می کند تا کارآیی این نشست مهم توسعه ای استانی مشخص شود.

استاندارمازندران از ضرورت توسعه برخی مناطق استان در بخش های خاص سخن گفت و یادآور شد: محیط زیست باید نسبت به برخی پروژه های زیربنایی در غرب که بخش زیادی از مساحت این منطقه در زمره اراضی حفاظتی قرار دارد با سعه صدر بیشتری برخورد کند.

حسین زادگان تاکید کرد: به هر حال ما برای توسعه زیربنایی در غرب استان مازندران نیاز به زمین داریم و اراضی این منطقه در حوزه زیست محیطی قرار دارد و باید راهکاری برای تعیین زمین برای این منطقه اندیشیده شود.

وی نمونه موانع زیست محیطی را در غرب استان مازندران مربوط به معدن، مصالح ساختمانی و نیروگاه 25 مگاواتی دانست و خواهان سعه صدر بیشتر محیط زیست برای صدور مجوزها شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز