خبرگزاری کار ایران

پایان کار همسیک در ناپل

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۵۷

کاپیتان ناپولی در بازی امشب تیمش مقابل سامپدوریا از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، کاپیتان اهل اسلواکی ناپولی و رکوردار بیشترین گل زده برای این تیم پس از 12 سال حضور در این تیم در بازی امشب مقابل سامپدوریا که با پیروزی سه بر صفر ناپولی و حضور 74 دقیقه‌ همسیک همراه بود از هوادارن این تیم خداحافظی کرد.

گفته می‌شود این بازیکن قرار است به تیم دالیان چین بپیوندد و روند مذاکرات باشگاه ناپولی و این باشگاه چینی مثبت بوده است و خود همسیک نیز تمایل دارد به این تیم بپیوندد.

کارلو آنجلوتی اعلام نمود: مارک می‌خواهد استادیو سان پائولو را ترک کند، مذاکرات در حال انجام است، ما باید به همراه همسیک همه چیز را ارزیابی کنیم.

او در ادامه افزود: باشگاه احترام زیادی برای این بازیکن قائل است، زیرا او با ناپولی تاریخ را نوشته اما اگر او بخواهد تجربه دیگری داشته باشد، ما تمایل داریم او را خوشحال کنیم. مذاکرات در حال انجام است ما هیچ چیز را پنهان نمی کنیم در مورد من و باشگاه اگر بازیکنی بخواهد این تجربه جدید را امتحان کند و باشگاه را ترک کند، ما تمایل داریم او را به آنچه می خواهیم برسانیم.

مارک همسیک در این 12 سال 519 بار لباس پارتنوپی را بر تن کرده است که 121 بار موفق به امر گلزنی و 111 بار موفق به دادن پاس گل شده که از این حیث رکوردار بهترین گلزن و پاسور تاریخ ناپولی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز