خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در گفت و گو با ایلنا:

تخریب دفتر مطبوعات در هندیجان یک حرکت خائنانه و بزدلانه است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۴۶

نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب دفتر مطبوعات و خبرگزاری شهرستان هندیجان یک حرکت خائنانه، بزدلانه و غیر قانونی است، مسئولان از جمله دادستان و نیروهای انتظامی، امنیتی باید برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، علی گلمرادی اظهار داشت: خبرنگاران، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها چشم بینا مردم و همیار مسئولان هستند؛ بنابراین همه ما باید از آن‌ها حمایت و دفاع کنیم، نه اینکه برای آن‌ها مزاحمت ایجاد کرد.

وی افزود: بنده بر این باورم که یکی از عوامل بسیار مؤثر در موفقیت و یا عدم موفقیت جوامع همین رسانه‌ها هستند. اگر رسانه‌ها به‌ خوبی تکالیف خود را انجام دهند اکثر این مشکلات رفع می‌شود، البته رسانه‌ها نیازمند حمایت همه مسئولان می باشند.

نماینده مردم بندر هندیجان، بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و امیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات را با پشتیبانی و همراهی خبرنگاران می‌توانیم مرتفع کنیم و عکس موضوع این است که اگر اصحاب رسانه به ‌درستی وظایف خود را انجام ندهند، حتماً روند پیشرفت و توسعه در کشور کُند می‌شود.

گلمرادی گفت: هر کسی برای مجموعه رسانه‌ها و خبرنگاران دلسوز مزاحمت ایجاد کند، در حقیقت خائن به مسیر توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان محروم هندیجان است. ما بر این اعتقاد هستیم که همه باید کمک کنند عامل یا عواملی که دفتر مطبوعاتی را ناجوانمردانه و غیر قانونی تخریب کردند دستگیر و با آن‌ها برخورد شدیدی شود.

وی عنوان کرد: مسئولان در برخورد با عوامل خائنی که مزاحمت برای رسانه‌ها و خبرنگاران ایجاد کرده اند، نباید ملاحظه‌ کاری کنند، تعارف را کنار بگذارند و از مسیر قانونی با آن‌ها برخورد کنند. باید با عوامل مختل‌ کننده پیشرفت کشور با جدیت رفتار کرده و آن‌ها را کنار بزنیم.

وی ادامه داد: حرکت غیر قانونی تخریب دفتر مطبوعاتی و خبرگزاری شهرستان بندر هندیجان را بشدت محکوم می کنیم، چرا که این رفتارها و کارها زیبنده افرادی که مدعی اخلاق‌ مداری هستند نیست. ما از خبرنگاران پر تلاش حمایت می کنیم.

نماینده مردم هندیجان در مجلس تصریح کرد: بنده نیز پیگیری می‌کنم که حتماً فرماندار و دادستان شهرستان هندیجان پیگیر موضوع باشند؛ ما اجازه نمی‌دهیم کسانی بدون طی روند قانونی ملک یا مکانی را تخریب کنند، آن ‌هم دفتر مطبوعات که نیاز امروز همه مردم هندیجان است.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز