خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۵ مامور قلابی به جرم سرقت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۷۲

رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس از شناسایی ۵ مامور قلابی خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش مامور بیش از ۳۰ فقره مرتکب سرقت از اتباع افاغنه شده اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "منصور حشمتیان" گفت: با وقوع چند فقره سرقت از اتباع افاغنه توسط ماموران قلابی، دستگیری و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات محلی، مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ اقدام به سرقت می کنند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس بیان کرد: همچنین در این تحقیقات رد پایی یکی از سارقان حرفه ای به دست آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تصویری از متهم و مشخصات خودروی وی در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد، گفت: در گشت ههای هدفمند، خودروی متهم مشاهده و ماموران ضمن توقف خودرو، سارق حرفه ای را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به ۳۰ فقره سرقت از اتباع افاغنه تحت پوشش مامور، اظهار کرد که سرقت ها را با همکاری ۴ همدستش مرتکب شده است.

کلانتر محله جوادیه بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی ۴ همدست متهم در ۲ عملیات مستقل و همزمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ حشمتیان افزود: از مخفیگاه متهمان تعدادی لباس و تجهیزات نظامی کشف و متهمان با همراه ۷ شاکی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز