خبرگزاری کار ایران

حذف اینتر در ضربات پنالتی

لاتزیو حریف میلان در نیمه نهایی کوپا ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۳۷

پس از حذف شدن تیم های اول و دوم جدول سری آ یعنی یوونتوس و ناپولی ، اینتر میلان نیز که جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد هم از دور رقابت های کوپا ایتالیا کنار رفت.

به گزارش ایلنا ، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا در چند شب گذشته برگزار شد که در این میان 3 تیم اول جدول رده بندی سری آ با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

ابتدا میلان با درخشش مهاجم لهستانی و جدید خود کریستوف پیونتک که 2 گل به ثمر رساند توانست شاگردان کارلو آنجلوتی را شکست دهد و اولین تیم حاضر در نیمه نهایی باشد. سپس فیورنتینا در شب هتریک فدریکو کیه‌زا توانست با نتیجه عجیب و غریب 7-1 آس رم را در هم بکوبد و دومین تیم حاضر در نیمه نهایی شود.

اما شگفتی ها در مسابقه آتالانتا-یوونتوس به اوج خود رسید جایی که شاگردان گاسپرینی موفق شدند با نتیجه پر گل 3-0 یاران کریستیانو رونالدو را شکست دهند و راهی دور بعد شده و حریف فیورنتینا شوند و رویای کسب 3 گانه یوونتوس در این فصل را خراب کنند.

در آخرین بازی دور یک چهارم نهایی 5 شنبه شب 2 تیم اینتر میلان و لاتزیو به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 0-0 در 90 دقیقه به پایان رسید؛ در وقت های اضافه ابتدا لاتزیو با گلزنی چیرو ایموبیله آقای گل فصل قبل سری آ در دقیقه 108 پیش افتاد  که این نتیجه تا لحظات پایانی پا بر جا بود اما استفان رادو به دادن یک پنالتی به اینتر میلان با کارت قرمز داور مواجه شد و پنالتی را نیز مائورو ایکاردی به گل تبدیل کرد تا بازی به  مساوی شده و به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی  برای اینتر بروزوویچ، ایکاردی و سوارس ضربه خود را گل کردند و لوتارو مارتینز و ناینگولان ضربه ی خود را از دست دادند ود برای لاتزیو ایموبیله ، پارولو ، آچربی و لوکاس لیوا ضربات خود را گل کردند و دورمیسی نیز پنالتی خود را از دست داد و در پایان لاتزیو با نتیجه 4-3 در پنالتی ها به پیروزی رسید .

در نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا میلان به مصاف لاتزیو خواهد رفت و فیورنتینا با آتالانتا روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز