خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و یکم لیگ آزادگان؛

پیروزی پرگل نود ارومیه/ شکست فرهاد کاظمی در نخستین گام

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۴۹۸

هفته بیست و یکم لیگ آزادگان با اتفاقات عجیبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با انجام هفت مسابقه به پایان رسید و در این هفته از رقابت‌ها نتایج جالبی نیز رقم خورد.

ملوان بندرانزلی میهمان کارون اروند خرمشهر بود که جدال این دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش برنده‌ای در پی نداشت و جدال سرد و کم خطر این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا روند رو به رشد هر دو تیم متوقف شود.

نود ارومیه در خانه میزبان شهرداری تبریز بود که جدال این دو تیم با برتری پر گل نود همراه شد. شاگردان وحید بیات‌لو در این دیدار با نتیجه چهار بر صفر خود را بدرقه کردند. برای نود در این مسابقه یامین فلاح، فرشاد اسدی، آرمان سوداگر و عرفان پورافراز موفق به گلزنی شدند.

بادران تهران در اولین حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت این تیم مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و تن به شکست یک بر صفر مقابل این تیم داد. برای مس رفسنجان در این دیدار  حامد حیدری موفق به گلزنی شد.

خونه به خونه مازندران و گل‌گهر سیرجان در بابل به مصاف هم رفتند که تیم میزبان تا دقایق پایانی با برتری خونه به خونه دنبال می‌شد اما گل گهر توانست در واپسین لحظات مسابقه حساب کار را به تساوی بکشاند. برای خونه به خونه در این دیدار محمود مطلق‌زاده موفق به گلزنی شد و گل گل‌گهر را حمید گلزاری به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک توانست به یک برد شیرین مقابل شهرداری ماهشهر دست پیدا کند. برای شاگردان کمالوند در این مسابقه عباس یحیی‌بیگی موفق به گلزنی شد.

شاهین شهرداری بوشهر که سرمربی خود را به تازگی از دست داده در این هفته در خانه مقابل فجرسپاسی قرار گرفت و موفق شد با تک گل میلادصارمی به برتری دست پیدا کند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته گل ریحان البرز در خانه مقابل مس کرمان قرار گرفت و توانست با نتیجه یک بر صفر شاگردان نادر دست نشان را با باخت بدرقه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز