خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۱۳

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان از ظهر امروز تا صبح روز شنبه 13 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ" علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسائط نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 10 بهمن ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 13 بهمن ماه جاری از محورهای "کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج- چالوس" تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 12 بهمن ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج" به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی، همچنین اظهار داشت: در محور "هراز" نیز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 بهمن ماه 97 از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز