خبرگزاری کار ایران

بازگشت توریست‌های استقلال از تیم ملی؛ سهم‌شان بیشتر نبود؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۷۳

همه چیز برای تیم ملی در امارات تمام شد. یک بار دیگر ملی‌پوشان ایرانی در قامت یک تیم شکست خورده چمدان‌های خود را بستند و با جام ملت‌های آسیا خداحافظی کردند.

به گزارش ایلنا، بی‌تجربگی، آماتور بودن  یا هر واژه‌ای که این شکست را توجیه کند، بهانه‌ای شد که چهار سال دیگر برای دیدن جام قهرمانی آسیا مخاطبان فوتبال انتظار بکشند اما در شبی که تیم ملی با چشمانی اشک‌بار زمین را ترک کرد، سهم استقلالی‌ها در این شکست صفر بود.

دوربین‌های تلویزیونی فقط لحظاتی چهره مغموم منتظری را نشان داد، چهره‌ای که به زعم کارشناسان می‌توانست به جای کنعانی‌زادگان کنار پور علی گنجی بازی کند اما اینطور نشد.

در این جام استقلال سه نماینده داشت، نماینده‌هایی که عملا نیمکت‌نشین بودند برعکس جام جهانی که سهم استقلالی‌ها زیادتر از اینها بود، تنها در این جام روزبه چشمی در لحظاتی خودش را در بین ملی‌پوشان می‌دید.

شاید همین نیمکت‌نشینی روی روحیه بازیکنان اثر سوء گذاشته باشد. بازیکنانی که بیشتر شکل توریست را داشتند تا بازیکن فعال و بعد هم مغموم و بدون اینکه نتیجه‌ای از این جام عایدشان شود به ایران بازگشتند. 

استقلالی‌ها حالا باید به فکر آزمون دیگری باشند؛ شروع با استقلال برای نیم‌فصل دوم و انتظار برای کسب جام قهرمانی. به نظر می‌رسد در میان ملی‌پوشان استقلال فقط روزبه چشمی است که شرایط مسابقه را دارد و دو ملی‌پوش دیگر وقت می‌برد تا دوباره خودشان را با شرایط روز هماهنگ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز