خبرگزاری کار ایران

تحلیل ویژه از نشست خبری؛ آقای سرمربی راست گفت؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۵۸

بعضی تیم‌ها ناراحت می‌شوند اگر در جام حذفی انگلیس به دست تیمی مثل کریستال پالاس حذف شوند اما موریسیو پوچتینو بعد از باخت 2 بر صفر تاتنهام از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت مهم بردن جام نیست بلکه حضور مداوم در لیگ قهرمانان است.

به گزارش ایلنا، خب، اجازه دهید موضوع را تحلیل کنیم، او به چند بازیکن اصلی‌اش مثل هری وینکس، کریستین اریکسن و توبی آلدرویرلد استراحت داد اما پالاس هم همین کار را کرد، اسکات دان و مارتین کلی دو مدافع میانی این تیم روی هم در لیگ برتر چهار بازی در ترکیب اصلی بوده‌اند، جوئل وارد هم شش ماه پیش یک بار در لیگ برتر از ابتدا در زمین بوده. مهاجم نوک تیم، کانر ویکهام از سال 2016 گل نزده! بنابراین باید این بازی را بین دو تیمی بدانیم که اولویت‌های دیگری دارند؛ پالاس سه امتیاز بالای منطقه سقوط قرار دارد.

شما نمی‌توانید پوچتینو را متهم کنید که به رقابت‌های حذفی اهمیتی نمی‌دهد وقتی تیمش 72 ساعت قبل از این مسابقه در نیمه‌نهایی جام اتحادیه در ضربات پنالتی شکست خورده یا هنگامی که تیمش در دو فصل اخیر به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده. این تیم در حال حاضر دله آلی، هری کین و هئونگ مین سون را در اختیار ندارد و نفس‌های چلسی را پشت سرش احساس می‌کند، آبی‌ها با چهار امتیاز اختلاف یک ماه دیگر میزبان تاتنهام هستند و منچستریونایتد که هشت بازی پشت سر هم برده است. دو هفته بعد باید با بوروسیادورتموند در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند و شما توقع دارید پوچتینو بازی با پالاس را فینال جام جهانی تلقی کند؟

نه؟ خب چه؟ انتظار دارید با دروغ و فرافکنی و مزخرفات به کنفرانس خبری بیاید؟

پوچتینو راست گفت. آخرین مربی تاتنهام که جام برده، خوانده راموس است. آیا واقعا شاهکار بزرگی در تاریخ تاتنهام بود؟ یا آیا واقعا پوچتینو به خاطر اینکه تا به حال جام نبرده هیچ خاصیتی نداشته؟ شما نمی‌توانید عملکرد مربی‌هایی که دستشان در منابع مالی و انسانی کوتاه است را در جام‌های حذفی بسنجید بلکه قضاوت در مورد کار آنها با گرفتن بهترین بازی از تیمشان است. یک واقعیت ساده این است که قهرمانی جام حذفی انگلیس 6/6 میلیون پوند فایده مالی دارد در حالی که رسیدن به مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان بین 40 تا 60 میلیون پوند درآمد دارد بدون در نظر گرفتن فروش بلیت، حق اسپانسرشیپ و اعتبار و ارزشی که برای شما جذب می‌کند.

اگر می‌خواهید از پوچتینو انتقاد کنید، دلایل بسیاری برای آن وجود دارد اما این یکی از آنها نیست. باید قدردان کسی باشیم که با حرف‌های فریبنده به شعور هواداران بی‌احترامی نمی‌کند.

منبع ESPN / گابریله مارکوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز