خبرگزاری کار ایران

یک گزارش جالب: مورینیو بعد از بازنشستگی؛ از کار در هالیوود تا آشپزی

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۲۵۵

مدت‌ها پیش، پس از آنکه سر الکس فرگوسن به آمار 1000 بازی با منچستریونایتد رسید، از ژوزه مورینیو سوال شد که اگر او به آمار 1000 مسابقه برسد چه کار خواهد کرد. مورینیو که مربی چلسی بود گفت که می‌خواهد در 55 سالگی در شهر آلگاروه بازنشسته شود.

به گزارش ایلنا، مورینیو روز شنبه 56 ساله شد. با توجه به اینکه او در حال حاضر شغلی ندارد، به نظر می‌رسد اوضاع برای بازنشستگی او مهیا شده باشد اما مورینیو در مصاحبه‌های اخیرش طوری رفتار کرده که کاملا مشتاق بازگشت به دنیای مربیگری نشان داده است. او در گفت ‌و گو با BeIN Sports گفته است که پس از ترک یونایتد سه پیشنهاد برای مربیگری داشته که هر سه را رد کرده است، چون به نظرش پیشنهادهای مناسبی نبوده‌اند. او گفت: «زمانی که در فوتبال شغل نداشته باشم، خود را برای شغل بعدی‌ام آماده می‌کنم اما شغل بعدی باید چالشی داشته باشد که من را واقعا خوشحال کند.»

اما مورینیو در ادامه زندگی چه مشاغلی می‌تواند داشته باشد؟

هالیوود

مورینیو ممکن است سرانجام دست به کار شود و تهیه‌کنندگی فیلم زندگینامه‌اش را آغاز کند. او در سال 2006 گفته بود می‌خواهد این کار را انجام دهد و جرج کلونی هم باید نقش او را بازی کند: «او بازیگری فوق‌العاده است. به نظر همسرم او گزینه‌ای ایده‌آل برای بازی نقش اول این فیلم است.»

مورینیو همچنین ممکن است وارد دنیای بدلکاران هالیوود شود، چرا که هر چه باشد، کمتر کسی می‌تواند مانند او زمین بخورد!

 تهیه غذا

شاید بتوان انتظار داشت که مورینیو در یک رستوران عالی مشغول به کار شود (یا حتی در آشپزخانه هتل لاوری، محل اقامتش در شهر منچستر). هر چه باشد، او می‌داند چطور باید یک املت خوب درست کرد. مورینیو زمانی گفته بود: «املت بستگی به کیفیت تخم‌مرغ‌های موجود در بازار دارد. تخم‌مرغ‌ها درجه یک، 2 و 3 هستند. برخی تخم‌مرغ‌ها گران‌تر هستند و املت‌های بهتری می‌توان با آنها درست کرد. زمانی که تخم‌مرغ درجه یک موجود نباشد، شما به مشکل می‌خورید.»

 فلسفه

حالا مورینیو زمان زیادی در اختیار دارد تا به فلسفه بپردازد. او ممکن است مانند برخی چهره‌های درخشان فوتبال، مانند جویی بارتون، وارد دنیای فلسفه آماتور شود. بارتون در توییتر درباره افرادی نظیر فریدریش نیچه و جرج اورول نظر می‌دهد.ما می‌دانیم که مورینیو دست کم هگل می‌خواند. او یک جمله از هگل را بلد است و پس از شکست خانگی سه بر صفر منچستریونایتد مقابل تاتنهام، آن جمله را به کار برد تا حواس‌ها را پرت کند.

 

ارسال آب معدنی

آیا آنقدر تشنه می‌شوید که 10 بطری آب که با حداکثر سرعت به سمتتان می‌آیند شما را سیراب می‌کند؟ به نظر ما مورینیو می‌تواند در این زمینه کمک کند!

 بازگشت به فوتبال

اگر او حس کند کاری ناتمام در زمینه فوتبال دارد، شاید حالا زمانی عالی باشد که چالش نهایی را بپذیرد. در سال 2015، چند روز پس از اخراج دوباره او از چلسی، این مربی پرتغالی با پیشنهاد باشگاه برزیلی ایبیس روبه‌رو شد که خودشان را «بدترین تیم دنیا» می‌دانند.

ایبیس در دهه 1980 یک رکورد جهانی به نام خود ثبت کرد: رکورد بیشترین تعداد بازی بدون پیروزی با 55 مسابقه. آنها در واقع به این موضوع افتخار می‌کنند. درخواست ایبیس از مورینیو این بود که بیاید و نهایت تلاشش را داشته باشد تا تیم را به روزهای خوب سابق برگرداند و به ازای هر شکست سبد غذا و پاداش دریافت کند.

با در نظر گرفتن اینکه اوضاع او در منچستریونایتد چطور پیش رفت، بعید نیست پیشنهاد ایبیس دوباره از راه برسد.

منبع ESPN / کریس رایت
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز