خبرگزاری کار ایران

رونمایی از بزرگترین شبکه پرداخت خرد کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۸۷

بزرگترین شبکه پرداخت خرد کشور (کیف پول)محصول مشترک ایران کیش،بانک تجارت و سیمرغ تجارت امروز درهشتمین همایش بانکداری با حضورمعاون بانک تجارت و مدیر عاملان ایران کیش و سیمرغ تجارت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم رونمایی از امکان جدید ایران‌‌کیش و بانک تجارت و سیمرغ تجارت، پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش با بیان اینکه کیف پول بانک تجارت مجهز به NFC ایران کیش پذیرش می‌‌شود، گفت: تمامی کارت‌‌های بانک‌‌های تجارت که بیش از پنج میلیون است با بیش از سیصد هزار پوز مجهز به ان‌‌‌اف‌‌سی ایران‌‌کیش یکی از بزرگترین شبکه‌‌های CLOSEDLOOP یا کیف پول کشور را تشکیل می‌‌دهند.

وی به دموی این شبکه پرداخت خرد کشور در دو مرحله پذیرش کارت‌‌های کیف پول بانک تجارت بر پوز ایران‌‌کیش و پذیرش کارت کیف پول روی اپلیکیشن‌‌پات ایران کیش پرداخت.

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش با بیان اینکه کافی است تا کارت به پوز نزدیک شود تا عملیات‌‌هایی مانند موجودی، گزارش ۱۰ عملیات آخر، شارژ و خرید امکان‌‌پذیر باشد، اظهار داشت: روی اپلیکیشن موبایلی هم قسمتی برای کیف پول بانک تجارت وجود دارد که با وارد شدن به آن امکان دریافت موجودی و امکان شارژ فراهم می‌‌شود. 

طبری اضافه کرد: بنابراین در اپلیکیشن پات نیز این عملیات‌‌ها قابل استفاده است و در جاهای مختلفی که پوزهای ان‌‌اف‌‌سی‌‌‌‌دار ایران کیش وجود دارند از طریق کیف پول، خرید می‌‌تواند صورت بگیرد. از همین رو اکنون ایران کیش و بانک تجارت بزرگترین شبکه‌‌های پذیرش و دارندگی کیف پول را در کشور عملیاتی کرده‌‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز