خبرگزاری کار ایران

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

آزمون: باید تا لحظه آخر ادامه می‌دادیم/ کی‌روش مربی بزرگی بود!

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۲۶۹

سردار آزمون از گلزنی مقابل ژاپن ناکام ماند و نتواست به روند خوب خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی  ایلنا، مهاجم چهار گله تیم ملی در بازی برابر ژاپن ناکام ماند و دومین جام ملت‌های خود را نیز دست خالی بازگشت و در خصوص شرایط بازی با سامورایی‌ها در مرحله نیمه نهایی گفت: می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. به هرحال یک اشتباه باعث گل اول شد، بعد هم می خواستیم جبران کنیم که نشد. 

سردار آزمون که با ناراحتی صحبت می کرد در مورد اینکه چرا تیم ملی با یک مهاجم بازی کرد می گوید: ما با سه فوروارد بازی کردیم، تیم 3ـ3ـ4 بود و خیلی وقت است با این سیستم بازی می کنیم. 

مهاجم تیم ملی در مورد خستگی تیم هم اینگونه صحبت می کند: باید به این موضوع عادت و حرفهای برخورد کنیم. جام ملت ها 4 روز 4 روز بود و باید عادت می کردیم.

آزمون در مورد فاصله فوتبال ایران و ژاپن افزود: اگر بدشانسی نیمه اول را نمی آوردیم، شاید بازی برای ما می شد چون در بازی های حذفی سعی می کنی جبران کنی و متاسفانه شرایط برای آنها بهتر شد.

مهاجم ترکمن تیم ملی در مورد اینکه حرف خاصی در رختکن رد و بدل شده یا خیر هم گفت: نه، هیچ حرفی پیش نیامد. به هرحال فوتبال است و هر کس ممکن است اشتباه کند. 

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که قبول دارید ایستادن بازیکنان و اعتراض آنها به داور اشتباه بزرگی بود که آزمون گفت: ما باید تا آخر ادامه می دادیم که متاسفانه این اتفاق افتاد و آنها یک گل جلو افتادند. باز می توانستیم جبران کنیم ولی شرایط بازی طوری شد که نتوانستیم. 

شماره 20 تیم ملی در مورد اینکه کی روش در کنفرانس خبری گفته بازیکنان ایرانی بعد از گل احساسی بازی کردند گفت: اگر کی روش گفته درست گفته. 

مهاجم تیم ملی در مورد خداحافظی کی روش و اینکه صحبتی در رختکن بوده می گوید: من نمی دانم ما یکی از بهترین مربی ها را داشتیم اگر پایان راهش هم است به او تبریک می گویم، مربی بزرگی بود. همه نباید محبوب باشند، به هر حال وقتی محبوب هستی یک عده هم هستند که از تو بدشان بیاید ولی من شخصا خودم در این مدت خیلی چیزها از آقای کی روش یاد گرفتم و ایشان چیزهای زیادی به فوتبال ایران یاد دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز