خبرگزاری کار ایران

قسمت این بود در آخرین بازی‌ام گل بزنم

جابر انصاری: نمی‌خواستم خاطراتم با استقلال کمرنگ شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۶۶

جابر انصاری از جمله بازیکنانی بوده که توانسته در دربی رفت و برگشت گلزنی کند اما در پایان نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا برای ادامه فوتبال راهی تیم دیگری شود.

به گزارش ایلنا، جابر انصاری از جمله بازیکنانی بوده که توانسته در دربی رفت و برگشت گلزنی کند اما در پایان نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا برای ادامه فوتبال راهی تیم دیگری شود. با انصاری درخصوص جدایی‌اش از استقلال، و حضورش در یک تیم جدید صحبت کردیم.

درخصوص آخرین شرایطت صحبت کن.

با پایان نیم‌فصل اول شرایطی فراهم شد که از استقلال جدا شوم. خیلی دوست داشتم باز هم در این تیم بمانم چون خاطرات خیلی خوبی در این تیم برایم به وجود آمده بود اما خب شرایطی بود که باید جدا می‌شدیم.

اما خودت همیشه در مصاحبه‌هایت گفته بودی که دوست دارم تا پایان فصل در این تیم بمانم.

قبل از اینکه تیم به اردوی ترکیه برود، جلسه‌ای را با شفر برگزار کردم و او به من گفت با توجه به حضور بازیکنان جدید و همچنین شرایطی که در این تیم وجود دارد، در نیم‌فصل دوم کمتر به من بازی می‌رسد و بهتر است به جایی بروم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. با چند نفر از دوستان و مربیانی که داشتم مشورت کردم، آنها به من گفتند برو جایی که بازی کنی. من هم نمی‌خواستم خاطرات خوبم در استقلال با هواداران کمرنگ شود. دوست داشتم آنها همیشه خاطرات خوب من را به یاد داشته باشند.

تو بازیکنی بودی که در دربی رفت و برگشت گلزنی کرده بودی.

خب یکی از دلایل همین بود. دوست داشتم هواداران گل‌هایم در دربی را همیشه به یاد  داشته باشند. به هر حال قسمت این بود که جدا شوم و برای مجموعه خوب استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکنی بودی که در نیم‌فصل اول کمتر بازی کردی.

من ابتدای فصل دچار آسیب‌دیدگی شده بودم و به خاطر همین تا به مرز آمادگی برسم کمی نیاز به زمان بود. از طرفی هم استقلال در اواسط نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب کرد و سخت بود که مربی به ترکیب تیم برنده دست بزند. در آخرین بازی‌ای که برای این تیم در رشت بازی کردم موفق به گلزنی شدم. شاید قسمت این بود گل بزنم و از استقلال بروم.

فکر می‌کنی استقلال بتواند در نیم‌فصل دوم موفق شود؟

استقلال در نیم‌فصل اول هم کمی بدشانس بود. در حالی که این تیم بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد. فقط کمی بدشانس است که مطمئنم در نیم‌فصل دوم شرایط برای این تیم فرق خواهد کرد. شفر مربی‌ای است که معمولا در نیم‌فصل‌های دوم تیم‌هایش را متحول می‌کند و امیدوارم این اتفاق برای استقلال هم بیفتد.

گویا با پیکان تمام کردی.

صحبت‌های مقدماتی را با مسوولان این تیم انجام داده‌ام و اگر اتفاق خاصی نیفتد به این تیم خواهم رفت.

سابقه کار کردن با حسین فرکی را داری؟

حسین‌آقا هیچ‌وقت مربی من نبوده و دوست دارم با ایشان هم کار کنم زیرا تعریفش را خیلی شنیده‌ام. اگر خدا بخواهد در 24 ساعت آینده تکلیفم مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز