خبرگزاری کار ایران

واکنش توهم آمیز نتانیاهو به سخنان نصرالله

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۲۸

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان با بیان ادعاهایی واهی گفت که او از موفقیت عملیات «سپر شمال» ارتش اسرائیل نگران است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای دروغین مدعی شد که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان از موفقیت عملیات «سپر شمال» ارتش اسرائیل نگران است.

نتانیاهو در جلسه امروز- یکشنبه- کابینه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارتش اسرائیل در چارچوب عملیات در مرزهای لبنان تونل‌های حزب‌الله را کشف و ۶ مورد آنها را تخریب کرده است، مدعی شد که این جنبش را از سلاح استراتژیک خود محروم کرده و موفقیت قابل توجهی به دست آورده است.

وی طی گزافه گوئی‌هایی مدعی شد که نصرالله از اراده اسرائیل متزلزل شده است. وی با ادعاهای واهی به حزب‌الله نسبت به مقابله با ارتش اسرائیل هشدار داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نصرالله دلیل خوبی برای دوری جستن از اسرائیل دارد.

نصرالله در سخنرانی روز گذشته- شنبه تأکید کرد که حزب‌الله در صورت وقوع جنگ جدید با اسرائیل برنامه‌های دیگری برای ورود به منطقه الجلیل دارد. 

وی به تل آویو هشدار داد که هر نوع حمله علیه حزب الله با پاسخ سختی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز