خبرگزاری کار ایران

الهامی: به دنبال افزایش تورهای والیبال ساحلی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۳۵۸

​سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال می گوید نگاه سازمان والیبال ساحلی توسعه این رشته ورزشی در کشور بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فریدون الهامی در آیین قرعه کشی تور سه ستاره والیبال ساحلی منطقه آزاد قشم با بیان اینکه درصدد افزایش تورهای والیبال ساحلی در کشور هستیم،بیان کرد: نگاه سازمان والیبال ساحلی توسعه این رشته ورزشی در کشور بوده و ما تلاش می‌کنیم تعداد تورهای سه ستاره را در کشور افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: استان ها چرخ والیبال ساحلی را می‌چرخانند و فعالیت آنها بسیار موثر بوده و ما اعتقاد داریم برای رشد و شکوفایی والیبال ساحلی در کشور باید همه به این مجموعه کمک کنیم.

فریدون الهامی از برگزاری تور ۳ ستاره کشوری در کیش خبر داد و گفت: با حمایت بخش خصوصی و موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش در اواخر بهمن ماه شاهد برگزاری تور سه ستاره کشوری در منطقه آزاد کیش هستیم.

سرپرست سازمان ساحلی ضمن تقدیر از شورا و شهرداری درگهان برای حمایت از برگزاری چهارمین دوره تور سه ستاره کشور، عنوان کرد: سومین تور والیبال ساحلی سه ستاره کشوری در بندرعباس برگزار شد که عوامل و مسئولان برای برگزاری این مسابقات زحمات زیادی ‌کشیدند که جای تقدیر دارد.

وی از سفر سرپرست فدراسیون والیبال به منطقه آزاد قشم خبر داد و افزود: افشین داوری عصر دوشنبه برای حضور در آیین اختتامیه تور ۳ ستاره درگهان وارد جزیره قشم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز