خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری کورائیم از معوقات مزدی/شهردار: منابع مالی کافی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۲۹۹

کارگران شهرداری کورائیم در استان اردبیل چهار ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند. اضافه‌کاری این کارگران نیز از چندین ماه پرداخت نشده است.

جمعی از کارگران شهرداری کورائیم در استان اردبیل در تماس با خبرنگار ایلنا، از چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گفته این کارگران، کارگران شهرداری کورائیم، چهارماه دستمزد پرداخت نشده دارند و اضافه‌کاری این کارگران نیز در شش ماه گذشته پرداخت نشده است.

از قرار معلوم حق بیمه کارگران شهرداری کورائیم از شهریور ماه پرداخت نشده و کارگران برای تعویض دفترچه‌های بیمه دچار مشکل هستند.

در عین حال این کارگران از احتمال عدم پرداخت معوقات قبل از پایان سال ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های کارگران به وجود آورده است.

منابع مالی برای پرداخت دستمزد کارگران نداریم

طاهر شیردل (سرپرست شهرداری کوائیم) با تایید معوقات مزدی و بیمه کارگران گفت: شهر کورائیم یکی از شهرهای کوچک زیر هزار نفر جمعیت است که منابع مالی کافی برای پرداخت مطالبات مزدی و هزینه‌های شهرداری ندارد.

او با بیان اینکه مجموع کارگران این شهرداری به حدود ۱۴ نفر می‌رسد، افزود: قبل از سال جاری منابع مالی شهرداری کورائیم و سایر شهرهای کوچک از طرق محل ارزش افزوده تامین می‌شد اما در سال جاری دولت این منابع مالی  را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اختصاص داده و شهرداری‌های کوچک فاقد درآمد را دچار مشکلات مالی کرده است.

کورائیم از توابع شهرستان نیر و استان اردبیل است که در فاصله ۵۵ کیلومتری مرکز شهرستان نیر و ۳۴ کیلومتری مرکز استان(اردبیل) قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز