خبرگزاری کار ایران

مازیار ناظمی: رسانه‌ها نقش چشمگیری در توسعه ورزش بانوان داشتند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۶۲

رییس مرکز روایط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در نشست بازخوانی چهل سال ورزش پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه ورزش بانوان گفت: تاکید شخص رییس جمهور این است که 30 درصد پست های مدیریتی در دست بانوان باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اولین روز از «سلسله نشست های بررسی دستاوردها، چالش ها و چشم اندازهای حوزه ورزش» که به بازخوانی ۴۰ سال ورزش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف می پردازد اختصاص به حوزه ورزش بانوان داشت. 

مازیار ناظمی در این نشست که با حضور گسترده اصحاب رسانه برگزار شد گفت: با همفکری که با معاونت فرهنگی وزارت ورزش داشتیم نحوه برگزاری این گونه نشست ها را عوض کردیم چرا که باید نفدهای وارد به خودمان را هم بپذیریم.

رییس مرکز روایط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دنیای امروز دیگر دنیای نگفتن نیست بلکه دنیای چگونه گفتن هاست. اعتقاد دارد اگر ورزش زنان امروز اینجاست بخش مهمی از آن به مدد رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری است و خوشحالم که بخش مهمی از بار رسانه های ما را همانطور که از جمع حاضر مشخص است امروز زنان به دوش می کشند. 

وی افزود: برایم جالب بود در سفری که اخیرا با دکتر سلطانی فر به اندیمشک برای مسابقات کشتی فرنگی جام تختی داشتیم 3 نفر از همکاران رسانه ای خانم در سالن بدون هیچ مشکلی کار خبری را انجام می دادند. تاکید شخص رییس جمهور این است که 30 درصد پست های مدیریتی در دست بانوان باشد.

ناظمی همچنین در خصوص حضور گسترده زنان ایرانی در پوشش خبری رویدادهای ورزشی مختلف گفت: جالب است بدانید که 2 عکاس بانو از ایران امروز در مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا به کار عکاسی حرفه ای خود مشغولند و ما در این حوزه به ورطه باور رسیدیم. 

رییس مرکز روایط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: تایید پوشش زنان بسکتبالیست برای حضور در مسابقات بیم المللی دستاورد بزرگی بود که اخیرا بدست آمد و همچنین حضور زنان و خانواده ها در استادیوم ها هم مطالبه برحقی است که با جدیت پیگیر آن هستیم. روزی رسانه ها حتی خبر ورزش بانوان را هم پخش نمی کردند اما امروز مطالبات ورزش زنان جدی تر از این حرف هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز