خبرگزاری کار ایران

گونکالوس بازیکنی برای 4 پست؛ مهاجم و وینگر چپ گلزن

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۱۸

اسماعیل گونکالوس مهاجم گینه‌ای – پرتغالی استقلال سابقه و توانایی بازی در 4 پست را دارد

به گزارش ایلنا، اسماعیل گونکالوس مهاجم گینه‌ای – پرتغالی استقلال سابقه و توانایی بازی در 4 پست را دارد. پست اصلی او مهاجم نوک یا همان مهاجم هدف است. مهاجم اهل گینه بیسائو که تاکنون یک بازی برای ملی هم برای این کشور انجام داده است علاوه بر مهاجم نوک، در پست‌های وینگر چپ، وینگر راست و بازیکن پشت مهاجم هم سابقه بازی دارد. کارنامه و عملکرد او در هرکدام از این پست‌ها را جداگانه بررسی کردیم. این بررسی‌ها نشان می‌دهد او به ترتیب در وینگر چپ و مهاجم نوک بازیکن گلزن و خطرناک‌تری است.  

مهاجم نوک

گونکالوس 95 بازی به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته است که حاصل آن 33 گل و 8‌پاس گل است. یعنی او به‌طور متوسط در هر 2 بازی که مهاجم هدف بوده گل زده یا پاس گل داده است. اما اگر فقط آمار گلزنی‌اش را ملاک قرار دهیم در کمتر از 3‌بازی یک گل در کارنامه‌اش به عنوان مهاجم به ثیت رسیده است.

وینگر راست

مهاجم گینه‌ای مورد نظر استقلال 25 بازی هم به عنوان وینگر راست به میدان رفته است. بعد از مهاجم نوک این دومین پست گونکالوس به شمار می‌رود. 25 بازی و 8 گل زده در این پست آمار خوبی است. او در نقش وینگر راست پاس گل نداده اما هر 3 بازی یک گل به ثمر رسانده و آمار قابل دفاعی دارد. هرچند به شکل دقیق‌تر به عنوان مهاجم نوک گلزن‌تر و تاثیرگذارتر است.

وینگر چپ

اسماعیل 17 مرتبه هم به عنوان وینگر چپ بازی کرده است. با اینکه گونکالوس یک بازیکن راست پا بوده اما بهترین آمار گلزنی را در این پست از خودش به جا گذاشته است. 10 گل در 17 بازی که میانگین یک گل در کمتر از 2 بازی را نشان می‌دهد. این آمار فوق‌العاده‌ای برای این مهاجم 27 ساله است.

پشت مهاجم

گونکالوس فقط یک بار به عنوان بازیکن پشت مهاجم به میدان رفته که موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشده است. هرچند یک بازی ملاک نیست اما همین که مربیان سابق او به این نتیجه رسیده‌اند که از او در این پست بازی نگیرند و همان یک بار هم که بازی کرده موفق و تاثیرگذار نبوده نشان می‌دهد کادر فنی استقلال نباید اسماعیل را در این قسمت از زمین به کار بگیرد.  

هر 2 بازی یک گل یا پاس گل

اسماعیل گونکالوس در مجموع موفق شده در 138 بازی 51 گل به ثمر برساند و 12 پاس گل بدهد. به طور متوسط او هر 7/2 بازی یک گل زده و هر 1/2  بازی هم گل زده یا پاس گل داده که آمار فوق‌العاده‌ای برای این مهاجم گینه‌ای به نظر می‌رسد. باید دید او می‌تواند این میانگین را در استقلال هم حفظ کند یا نه؟ 

7 یا 77؟!

اسماعیل گونکالوس علاقه زیادی به شماره 7‌یا 77 دارد. او در بیشتر باشگاهی که عضو آن بوده 77 را بر تن کرده است. با توجه به اینکه شماره 7 این فصل بر تن مارکوس نیومایر رفته در نیم‌فصل دوم مهاجم گینه‌ای نمی‌تواند آن را بر تن کند و احتمالا همان 77 را خواهد پوشید. اما در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا هنوز شماره 7 بر تن بازیکنی نرفته و احتمال دارد مانند مامه بابا تیام در آسیا شماره 7 را به این مهاجم گلزن آفریقایی بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز