خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون کلمبیا خبر داد:

مذاکرات کی‌روش و کلمبیا در مراحل پایانی؛ امضای قرارداد بعد از جام ملت‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۸۳

بحث حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا بیش از پیش جدی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از دپور، حضور کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

خسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مصاحبه با کاراکول‌تی‌وی کلمبیا گفت‌: امیدواریم حضور کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد. می‌خواهیم در این زمینه خیلی احتیاط کنیم. با استاد روابط خیلی نزدیکی داریم و امیدواریم در چند روز آینده او را در کلمبیا ببینیم.

کی‌روش توانست تیم ملی ایران را پس از ۱۱ سال به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برساند، این اتفاق پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر چین رخ داد. ژاپن حریف نیمه نهایی تیم ملی خواهد بود.

آلوارو گونسالس، نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا ۱۴ ژانویه اعلام کرده بود که سرمربی پرتغالی ایران هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت. با این حال تصمیم گیرنده نهایی رئیس فدراسیون است.

رئیس فدراسیون کلمبیا در پایان اضافه کرد: مذاکره ما با کی‌روش خیلی خوبی پیش رفته اما باید تا پایان جام ملت‌های آسیا صبر کرد.

فینال جام ملت‌های آسیا یکم فوریه برگزار می‌شود. کی‌روش اخیراً مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال کلمبیا تأیید و اعلام کرد که پیشنهاد مربیگری در این کشور را پس از جام ملت‌های آسیا بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز