خبرگزاری کار ایران

با اعلام سرگرد دست‌خال؛

کیف‌قاپ‌های صرافی‌ها به دام افتادند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۳۶

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی‌پایتخت از دستگیری ۳ کیف‌قاپ مشتریان صرافی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد قاسم دست‌خال درباره جزئیات این خبر گفت: پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۲ دربند مبنی بر کیف‌قاپی ۲ موتورسوار به این پایگاه ارجاع شد که مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار داشت که پس از خروج از صرافی، مسافتی را طی نکرده بود که ۲ موتورسوار به وی نزدیک و کیفش که حاوی ۲ هزار و ۵۷۰ یورو (معادل ۳۳ میلیون تومان) بود، به زور سرقت کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مال‌باخته از نواحی مختلف بدن دچار آسیب بدنی شده بود و نتوانسته بود مشخصات ظاهری سارقان را به خاطر بسپارد، ادامه داد: تنها اطلاعاتی که مال‌باخته در اختیار ماموران قرار داد هجوم ۲ مرد درشت‌اندام بود.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با بیان انجام تحقیقات پلیسی توسط ماموران تخصصی پایگاه یکم تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد زمانی که مال‌باخته داخل مغازه برای خرید ارز حضور داشت یک مرد درشت‌اندام داخل صرافی تردد داشته و مدتی وی در حال زاغ‌زنی بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه چهره و مشخصات ظاهری متهم در اختیار ماموران قرار داده، گفت: گشت‌‌زنی‌های هدفمند در محدوده صرافی‌ها افزایش یافت تا اینکه ماموران موفق شدند سارق را که در حال زاغ‌زنی در اطراف یکی از صرافی‌ها بود، شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی افزود: با دستگیری این متهم و اعتراف وی به زاغ‌زنی اطراف مغازه‌های صرافی، ۲ همدست وی نیز در مخفیگاهشان در رباط کریم دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با کشف تعدادی اموال مسروقه تاکنون ۲ تن از مالباختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی درباره شناسایی سایر جرائم مشابه متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز