خبرگزاری کار ایران

محسن مسلمان: کارکردن باقلعه نوعی برایم افتخار بزرگیست / بهتر بود از ذوب آهن جدا شوم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۲۹۷

محسن مسلمان که روز گذشته باعقد قراردادی به جمع طلایی پوشان سپاهان ازعلاقه قلبیش به سپاهان سخن گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان , محسن مسلمان در پاسخ به سوالات خبرنگار گفت:

*دلیل جدایی شمااز باشگاه ذوب آهن وفسخ قراردادچی بود؟

هرچند پیش از این با علیرصا منصوریان  کارکرده بودم وجزء افتخاراتم محسوب میشود ولی شرایط در طول این نیم فصل به گونه ای برام رقم خورد که بهتر دیدم از ذوب آهن جداشوم که این اتفاق با توافق دوطرف و با رضایت کامل انجام شد و بدون هیچ مشگلی از باشگاه ذوب آهن جدا شدم.

*شما قبل ازشروع فصل از باشگاه سپاهان پیشنهاد داشتید ولی چرا آن زمان سپاهان را انتخاب نکردید؟

قبل از شروع فصل من به غیر از سپاهان از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد داشتم که با بررسی هایی که انجام دادم به این جمع بندی رسیدم که در ذوب آهن توپ بزنم و قسمت نبود که اول فصل به سپاهان بیایم ولی حالا یک خیریتی بوده که نیم فصل بیام به سپاهان و از این بابت خیلی خوشحالم و خداراشکر میکنم که توانستم نیم فصل به سپاهان بیایم.

*نظرتان در مورد کار کردن با امیر قلعه نویی چیست؟

به نظر من امیرقلعه نویی یکی از مربیان کاربلد با دانش فنی بالا وازچهره های برجسته وباتجربه در میان مربیان است که برای هر بازیکنی جای افتخار دارد که با ایشون کار کند و لی تاحالا برای من قسمت نشده بود که با امیرخان کار کنم و حالا خیلی خوشحالم که از شاگردان ایشان هستم وامیدوارم بتوانم در طول فصل با ارائه ی بازیهای مثمر ثمر جواب اعتماد وی را بدهم. 

*نظرتان در موردباشگاه سپاهان چبست ؟

سپاهان از باشگاه های قدیمی و ریشه دار ایران است که دارای هواداران متعصب وپرشوری است و طی دوران حیاتش همیشه جزو بهترین ها بوده وبخصوص در دو دهه اخیر افتخارات زیادی کسب کرده و  فکر میکنم در این فصل هم جزو 4 تا تیم مدعی قهرمانی می باشد که با این کادرفنیِ بادانش و بازیکن های خوب و با کیفیتی که دارد  میتوانددر پایان فصل قهرمانی لیگ را بدست آورد و منم هم بعنوان عضو کوچکی از این تیم تمام تلاشم را میکنم که مفید باشم.

* برای هواداران سپاهان چه پیامی دارید؟

ابتدا جا دارد از پیام های تبریک و ابراز محبت هواداران سپاهان صمیمانه تشکر کنم وامیدوارم در هر شرایطی از تیم حمایت کنند و تا پایان فصل با حضور پرشورشان در نقش جهان به ما دلگرمی بدهند وحامی تیم باشند و امیدوارم با قهرمانی انها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز