خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران خبر داد:

افتتاح بیش از ۱۰۰ طرح استانی در دهه فجر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۹۷

معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن اشاره به چهلین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۱۰۰ طرح و پروژه استانی در شهرستان تهران تدارک دیده شده است.

به گزارش ایلنا، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن اشاره به در پیش بودن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در چند وهله اخیر، دشمن تمام تلاش خود را برای ناکامی انقلاب به کار بسته و اقدامات زیادی را برای به سرانجام نرسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ترتیب داد.

وی افزود: در طول ٤٠سال اخیر، این انقلاب با مجاهدت ها و رشادت های مردم شریف و شهیدپرور ایران در کنار رهنمودهای امام راحل و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری سنگرهای خود را حفظ کرده و همچنان با تمام قوا به راه خود ادامه می‌دهد.

فرماندار ویژه شهرستان تهران یادآور شد: تمام تلاش این انقلاب در راستای تحقق عدالت در کشور بوده و در این راستا، اقدامت و خدمات بی نظیری صورت گرفته است. به عنوان نمونه، قبل از انقلاب، ما تنها در محدوده خیابان کارگرشمالی سیستم گازرسانی داشتیم که پس از انقلاب، گازرسانی به اقصی نقاط کشور انجام شده است. یا به عبارت دیگر، پیش از انقلاب ما حتی یک متر هم خطوط مترو نداشتیم و امروزه تنها در تهران بیش از ١١٣ ایستگاه و بالغ بر ٢٠٠ کیلومتر تونل مترو در اختیار داریم که نمی توان از کنار این دست دستاوردها، به سادگی عبور کرد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری نظیر ساخت فرودگاه امام خمینی(ره)، بزرگراه ها، تونل ها و سایر طرح های گسترده عمرانی از دستاوردهای بزرگ این نقلاب در شهر تهران بوده است. به عبارت دیگر، سرانه فضای سبز در تهران از زمان قبل از انقلاب، ٢٠ برابر شده و باید به این مهم توجه داشته باشیم.

فرهادی همچنین ضمن اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر در شهر تهران، تصریح کرد: در این دهه مبارک برنامه هایی از قبیل، حضور در بیت امام راحل و بیعت با آرمان های انقلاب، گلباران قبور شهدای اقلیت های دینی و شهدای زرتشتی جنگ تحمیلی و افتتاح بیش  از ١٠٠ طرح و پروژه استانی، در شهرستان تهران تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: در کنار تدارک مراسم راهپیمایی پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برنامه های جشنی نیز در ٤٢٠٠ مدرسه و بالغ بر٣٥٠٠ مسجد پایتخت برگزار خواهد شد. در مجموع نیز در نظر داریم که با برگزاری بیش از ١٠هزار جشن، زمینه گرامی داشت هرچه باشکوه تر پیروزی انقلاب را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز