خبرگزاری کار ایران

پروژه نیمه تمام تراکتور در نقل و انتقالات؛

سرخپوشان در انتظار زوج استوکس

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۵۴

تراکتورسازی همچنان به یک مهاجم در ترکیب خود نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز که در نقل و انتقالات پیش فصل فعال‌ترین تیم نقل و انتقالات بود و با جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش و همچنین جذب تعداد زیادی بازیکن جدید به کلی برای فصل جدید تغییر چهره داد، در نقل و انتقالات نیم فصل علیرغم چند اقدام خوب همچنان کار نیمه تمامی در خط حمله دارد.

تراکتورسازان در نیم فصل نخست با زوج اروین - استوکس خط حمله‌ای زهردار تشکیل داده بودند در مقطعی از فصل به دلیل خروج این دو بازیکن از کشور برای مرخصی و عدم بازگشت به تمرینات با مشکل در خط حمله مواجه شدند و این وضعیت تا پایان نیم فصل ادامه داشت.

بعد از مکاتباتی که باشگاه با استوکس داشت توانست این بازیکن را به تبریز برگرداند ولی این موضوع در مورد اروین تا کنون جواب نداده و خبری از بازگشت وی به تمرینات نیست.

مسئولان باشگاه در زمانی که مشغول مذاکره با اروین بودند به صورت موازی با چند گزینه دیگر برای خط حمله صحبت کردند که یکی از آنها رضا قوچان نژاد بود و حتی اخباری در مورد توافق وی با زنوزی در ترکیه منتشر شد که البته تا امروز در مورد این بازیکن هم اتفاق جدیدی نیفتاده است.

با نزدیک شدن به پایان نقل و انتقالات نیم فصل این نگرانی برای هواداران تراکتور ایجاد شده که استوکس در خط حمله تنها بماند و در طول مسابقات فشرده نیم فصل دوم دچار مشکل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز