خبرگزاری کار ایران

حمایت ایران کیش از استارت‌آپ‌های نوپا

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۴۱۱

شرکت‌ها و بیزینس‌های در حال رشد در ابتدا طرفداران زیادی دارند، اما هنگام پایان رشد، همان سازمان‌ها و نهادها پشت این کسب‌و‌کارها را خالی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، صادق فرامرزی، بنیانگذار «پین‌تک» (PAINTECH) ‌گفت: در پین تک این نکته مطرح می‌شود که اگر ما جای یک استارت‌آپ در نقطه شکست بودیم، چه می‌کردیم؟ این راهکارها به مرور جمع شوند و می‌توانند مرجعی شوند تا اینکه در آینده بدانیم که برای حرکت از سقوط به صعود چه باید کرد.

وی در اظهاراتی به مناسبت رویداد فیناپ با عنوان Paintech اظهار داشت: قرار است ما دردهای استارت‌آپ‌ها را بشنویم. در کنار بقیه که شکست خورده‌اند بنشینیم  و در ادامه موارد را طبقه‌بندی و مستند کنیم. مطمئنم از داخل همان‌ها عوامل پیروزی بیرون می‌آید.

فرامرزی افزود: شرکت‌های استارت‌آپ‌ها عموما جوان و ریسک‌پذیرند و خیلی بهتر از شرکت‌هایی هستند که سنگین جلو می‌روند، اما اشتباهات این شرکت‌ها نیز بالاست. 

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران ادامه داد: مالکیت PAINTECH برای هیچ شرکتی نیست در واقع این واژه مفهومی است تا همیشه بتوانیم از آن استفاده کنیم. در حال حاضر در شرکت ایران کیش یک بخش ویژه در این ارتباط با عنوان انستیتو پین تک راه‌اندازی شده است و دوستانی که در چارچوب اهداف پین تک می‌گنجند، می‌توانند حضور بیابند. در اینجا می‌توانیم تا جایی که می‌شود به استارت‌آپ‌ها کمک کنیم.  

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز