خبرگزاری کار ایران

فاضلی خبر داد:

سازهای جشنواره موسیقی بین‌المللی فجر در گیلان می‌نوازند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: سازهای سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به طور همزمان با پایتخت در استان نیز می‌نوازند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی بیان کرد: جشنواره یادشده همزمان با ١٥ استان کشور از چهاردهم اسفندماه در گیلان برگزار می‌شود و مخاطبان هنر موسیقی می‌توانند از برنامه‌های طرح‌ریزی شده طی هفت روز، در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء(ص) بهره ببرند.

وی اظهار داشت: جشنواره یادشده به کوشش انجمن موسیقی استان در بخش‌های موسیقی سنتی، نواحی، ردیف دستگاهی و بازسازی ترانه‌های قدیمی گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: چهار گروه از سی و چهارمین جشنواره موسیقی بین‌المللی فجر میزبان همزمانی برگزاری جشنواره یادشده خواهد بود که دو گروه از آنان را گروه‌های موسیقی نواحی استان تشکیل می‌دهند.

فاضلی افزود: همچنین برای برنامه همزمانی یادشده، سخنرانی‌های تخصصی پژوهشی در حوزه موسیقی کلاسیک، نواحی و موسیقی‌شناسی بومی برنامه‌ریزی شده است.

 سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در گیلان از چهاردهم تا سی ام بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر موسیقی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز