خبرگزاری کار ایران

مدیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد؛

تخصیص ۵۷ هزار صندلی در ماه برای نقل‌ و انتقال دانشجویان خوابگاهی

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۳۸

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تشکیل کمیته ایاب و ذهاب شورای صنفی از تخصیص ۵۷ هزار صندلی در ماه برای نقل‌ و انتقال خوابگاهی ها خبر داد.

به گزارش ایلنا،  امیرحسین حکیمیان با اشاره به پرمشغله بودن فعالیت‌های امور دانشجویی و اداره ایاب و ذهاب گفت: تخصیص ۵۷ هزار ۴۹۶ صندلی در ماه برای نقل‌ و انتقال دانشجویان خوابگاهی به مراکز تابعه و بالعکس، تأمین سرویس‌های مجموعه‌های ورزشی و اردوهای فرهنگی-تفریحی- زیارتی، اختصاص وسیله ایاب و ذهاب تمامی مراسم دانشجویی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های این واحد است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: می‌توان گفت حجم تردد خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کل کشور بی‌سابقه است و تعداد وسایل نقلیه هماهنگ شده برای تردد، بر اساس نیاز و درخواست دانشجویان و متناسب با ظرفیت‌های دانشگاه است.

حکیمیان هدف نخست اداره ایاب و ذهاب معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را، تسهیل در رفت‌وآمد دانشجویان دانست و اظهار داشت: تمام تلاش ما در این مجموعه این است که دانشجویان بدون دغدغه و با حداقل هزینه تردد کنند که برای محقق شدن این هدف باید با برنامه‌ریزی مدون، طبق قرارداد سالیانه و بودجه در نظر گرفته‌شده گام برداریم.

وی  خاطرنشان کرد: در حال حاضر به‌طور متوسط ماهانه بیش از ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و بیش از ۲۰۰۰ دستگاه مینی‌بوس برای دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها به تفکیک دانشکده‌ها در نظر گرفته‌شده است که این امر در بین دیگر دانشگاه‌ها کم‌نظیر است.

حکیمیان تشکیل کمیته ایاب و ذهاب شورای صنفی دانشجویان را مثمر ثمر دانسته و از دانشجویان خواست تا نظرات و مسائل را به مدیریت امور دانشجویی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز