خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز خبر داد:

دستگیری عامل توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در اهواز/ مغازه شخص مذکور پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۰۸

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار ۱ کیلو و ۶۰ گرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ محمد سعید یاری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق موفق شدند یک نفر توزیع‌کننده مواد مخدر که در مغازه فروش تنباکو و قلیان اقدام به توزیع مواد مخدر می‌نمود را شناسایی و دستگیر کنند.

 وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از مغازه متهم که در ظاهر مربوط به توزیع تنباکو و قلیان بود ۱ کیلو و ۶۰  گرم مواد مخدر از نوع تریاک ترازوی توزین و مبالغی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

 سرهنگ یاری بیان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و با هماهنگی مقام قضایی مغازه شخص مذکور پلمپ گردید.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز