خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی دراهواز/ اهواز در سایه هنر صنایع دستی خود را نمایش می‎دهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۱۴۱

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز گفت: در این نمایشگاه 15صنعتگر صنایع دستی آثاری از قبیل چهل‎تیکه دوزی، سفال، گلیم‎بافی، باتیک، حصیر، معرق، خراطی و ... را معرض دید عموم قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا جلیلی‎نیا هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی عموم شهروندان با توانایی‎ها و استعدادهای صنعتگران خانه صنایع دستی اهواز و ایجاد فضایی برای فروش آثار این صنعتگران عنوان کرد و افزود: قرار است در این نمایشگاه 15صنعتگر صنایع دستی آثاری از قبیل چهل‎تیکه دوزی، سفال، گلیم‎بافی، باتیک، حصیر، معرق، خراطی و ... را معرض دید عموم قرار دهند.

وی با بیان این‎که طی برگزاری نمایشگاه ورکشاپ زنده صنایع دستی نیز در محل نمایشگاه اجرا خواهد شد، بیان کرد: براساس تصمیم گرفته شده مقرر شد در کنار نمایش آثار صنایع دستی در این نمایشگاه، غذاهای محلی و سنتی اهواز نیز به عنوان برنامه جنبی ارائه و عرضه شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از نهم تا دوازدهم بهمن‎ماه هر شب از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه که در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز واقع در جاده ساحلی شرقی ـ روبروی هتل پارس برگزار می‎شود، دیدن نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز