خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۷۴ پروژه با اعتبار ۴۷و نیم میلیارد تومان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۸۳

فرماندار تالش از بهره برداری از ۱۷۴ پروژه با اعتبار ۴۷و نیم میلیارد تومان در دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه مشترک شورای اداری گرامیداشت چهلمین سالگرد دهه فجر و خدمات سفر به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار ، ائمه جمعه ها، اعضای شورای تامین ، معاونین فرمانداری ، بخشداران و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش با بیان طلوع چهلمین سال شکوفایی انقلاب اسلامی در ایران به وحشت دشمنان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره نمود و گفت : درخت انقلاب اسلامی در ایران با برکت خون شهدای این مرزوبوم رشد نموده و تنومند گردیده است و در چهلمین سال شکوفایی خود رعب و وحشت را بردل دشمنان افکنده تا با حربه های مختلف نداشته های مارا برجسته نموده تا برکات نظام وحکومت اسلامی را ضعیف جلوه دهند .

وی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اقتدار گسترده نظام را به همراه دارد و با شرایط بسیار پخته وخروشان رو به جلو حرکت می کند.

فرماندار تالش در ادامه با اشاره به ۱۷۴ پروژه این شهرستان در دهه فجر ۹۷ گفت : ۱۶۰پروژه عمرانی و ۱۴طرح سرمایه گذاری از طریق تسهیلات بانکی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که ۲۲ میلیارد تومان طرح اشتغال زا با ایجاد اشتغال برای ۱۱۸نفر در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی دیگر پروژه‌های این ایام را افتتاح ۳مدرسه ،۲پروژه گازرسانی درکلات مشایخ با اعتبار ۱ونیم میلیاردتومان، یک پروژه جهاد کشاورزی با ۶ طرح با ۱۶/۶ دهم میلیارد تومان اعتبار که مهمترین پروژه بهره برداری از ۸ سردخانه از پروژه‌های جهاد کشاورزی است.

مهدوی درادامه گفت: ۲۴ پروژه شرکت توزیع برق با اعتبار ۳/۳دهم‌ میلیارد تومان ، شرکت آب و فاضلاب ۲پروژه با ۳/۴ دهم میلیارد تومان و اداره صنعت ومعدن با ۳طرح و ۴/۴دهم میلیاردتومان اعتبار و دهیاری‌ها با ۷۷پروژه با ۱/۷دهم‌میلیارد تومان اعتبار برای روستائیان شهرستان و ۱۴طرح با ۲۲میلیارد تومان اعتبارو اشتغالزایی برای ۱۱۸نفر از پروژه های این ایام در شهرستان تالش است.

فرماندار تالش گفت : رسانه ها و فضای مجازی ظرفیت بزرگی هستند که باید از آنها درست استفاده کنیم.

فرماندار از مسئولان ادارات خواست ارتباطات خود با رسانه ها را قوی‌تر کنند و از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای ارائه عملکرد در قالب مصاحبه، نشست های خبری در ایام الله دهه فجر استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز