خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

کاهش چشمگیرحوادث و فوتی‌های محیط کار در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۴۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به آمارخاصی از کاهش چشمگیر میزان بروز حوادث و فوتی محیط های کار این استان خبرداد.

پروانه نیکمرام به ایلنا از یاسوج گفت: دولت دوازدهم از ایجاد اشتغال و رونق تولید در کشور و استان حمایت جدی می‌کند و برهمین اساس نیز نیمه دوم سال ۱۳۹۶ اعتباراتی را به این امور اختصاص داد.

وی سهم کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری را سه هزار و ۶۰ میلیارد ریال با نرخ سود شش درصد و پیش بینی اشتغال چهار هزار نفر عنوان و اظهارداشت:‌ یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار در فاز اول به متقاضیان پرداخت شد و جذب مابقی این اعتبارات نیز در دستور کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر و با اشتغالزایی ۵۷۷ نفر  به متقاضیان پرداخت شده است.

نیکمرام افزود: سهم کهگیلویه و بویراحمد در بخش مشاغل خانگی ۶۰ میلیارد ریال با نرخ سود ۶ درصد است که از این میزان تاکنون ۵۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۶۳۲ نفر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۴۱۵ نفر از دانش آموختگان دانشگاهی این استان در حال گذراندن طرح کارورزی هستند،خاطرنشان کرد: ۳۳۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد نیز هم اینک در حال گذراندن آموزش‌های لازم در قالب طرح کارآموزی در محیط‌های کار (استاد و شاگردی) هستند.

نیکمرام بدون اشاره به آمارها، ادامهداد: ۹ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سالگذشته میزان بروز حوادث و فوتیها در محیط‌های کار کهگیلویه و بویراحمد کاهش چشمگیری یافته است.

وی دلایل اصلی این کاهش‌ها را بازدید مستمر بازرسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان و رعایت نکات ایمنی از سوی کارگران و کارفرمایان برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز