خبرگزاری کار ایران

ناصحی: ثبات به تیم پدیده برگشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۰۶۳

کاپیتان تیم پدیده شهرخودرو گفت: کمپی که در ترکیه در آن مستقر شده‌ایم از امکانات خوبی برخوردار است و باید از حمیداوی بابت این اردو تشکر کنم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهر خودرو ، رضا ناصحی در خصوص شرایط تیم پدیده شهرخودرو اظهار کرد: روز دوم اردوی آماده سازی خود را در ترکیه برگزار کردیم.تمرینات خیلی خوبی را در دو نوبت داشتیم و خوشبختانه تیم از نظر روحی و روانی و البته فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود: شرایط اردویی تیم نیز بسیار خوب است ودر این چند روز نیز آب و هوای مناسبی در محل استقرارمان حاکم بوده است.کمپی که در آن مستقر هستیم از امکانات بسیار خوبی برخودار است. پیش از این هم در تهران و مشهد تمرین کردیم و رقبای تدارکاتی خوبی مثل سپاهان داشتیم‌.

ناصحی ادامه داد: در اردوی ترکیه هم علاوه بر تمریناتی که زیر نظر کادرفنی برگزار می‌کنیم، چند دیدار تدارکاتی خواهیم‌داشت تا انشالله نیم‌فصل دوم هم در لیگ برتر هجدهم، بدرخشیم.

کاپیتان تیم پدیده شهرخودرو گفت: باید از زحمات حمیداوی تشکر کنیم، زیرا با آمدن وی ثبات به تیم پدیده شهر خودرو برگشت. به هر شکل ایشان تا همین جا هم ناجی تیم ما شده است و حالا هم شرایط بسیار خوبی را برای برگزاری همین اردو فراهم کردند.

ناصحی اظهار کرد: برای موفقیت در نیم‌فصل دوم هم‌قسم شده‌ایم و مطمئنا با حمایت هواداران فوتبال خراسان فصل را با بهترین نتیجه ممکن به پایان می‌بریم. از کادرفنی بادانش و بازیکنان خوبی بهره می‌بریم که در نیم‌فصل نخست نشان دادیم از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز