خبرگزاری کار ایران

حسینی: حرفه‌ای سازی از ۴ اسفند آغاز می‌شود / برگزاری نشست هم‌اندیشی حرفه‌ای‌سازی در سازمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۲۲

​اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه‌ها از ۴ اسفند ماه آغاز خواهد شد و از این دوره تعداد کمیته‌هایی که باید در این حوزه فعالیت داشته باشند به عدد ۶ می‌رسد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، نشست هم‌اندیشی حرفه‌ای‌سازی چهارشنبه گذشته، با حضور سهیل مهدی، رییس کمیته حرفه‌ای‌سازی فوتبال ایران، چند تن از مقام‌های فدراسیون و سازمان لیگ برتر و مسوولان حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌هایی که باید این مجوز را اخذ کنند، برگزار شد.

در این نشست از باشگاه پرسپولیس، امیر علی حسینی؛ مدیر بخش بین‌الملل باشگاه و فرامرز دیناروند مدیر امور مالی حضور پیدا کردند.

در این جلسه اعلام شد؛ برای دوره جدید اخذ مجوز حرفه‌ای، یک کمیته جدید به 5 کمیته قبلی اضافه خواهد شد. پیش از این، 5 کمیته  مالی، حقوقی، پرسنلی، ورزشی و زیرساخت باید اقدام های لازم جهت کسب امتیازها و استانداردها را انجام می‌دادند که از دوره جدید کمیته بازاریابی و امور تجاری هم اضافه می‌شود.  بلیت فروشی، جذب تماشاگر، نقشه راه برای فعالیت‌های تجاری و پول‌سازی از جمله مواردی است که در این بخش به شکل مجزا و تخصصی مورد توجه، قرار می‌گیرند.

حسینی با توجه به موارد مطرح شده در این جلسه اعلام کرد؛ شروع فرایند حرفه‌ای‌سازی و اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه‌ها، از تاریخ 4 اسفند با باز شدن سایت اخذ مجوز حرفه‌ای (CLAS) و برگزاری کارگاه آموزشی و تحویل گرفتن فرم‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز